خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۱۶
تاریخ خبر:

همسر جوان پیرمرد ۸۰ ساله او را پدر کرد و به آرزوی ۶۰ ساله‌اش رساند!

پیرمرد ۸۳ ساله ابرکوهی بعد از ۶۰ سال زندگی مشترک با ۲ زن از دختر جوان صاحب فرزند پسری شد که او را هدیه خداوند به خانواده خود می داند.

همسر جوان پیرمرد ۸۰ ساله او را پدر کرد و به آرزوی ۶۰ ساله‌اش رساند!

 ازدواج پیرمرد ۸۳ ساله با دختر جوان! حاج امیر امیدوار پناه که ۸۳ سال سن دارد و در یکی از روستاهای ابرکوه زندگی می کند گفت: در ۲۳ سالگی با دختر جوان که زن اولم بود ازدواج کردم و تا سال ۱۳۸۰ که او به رحمت خدا پیوست صاحب اولاد نشدم. در ادامه ماجرای ازدواج پیرمرد و بچه دار شدنش از دختر جوان را بخوانید.

این پیرمرد افزود: به پزشکان متعددی مراجعه کردیم ولی به علت بیماری هیچ نتیجه ای از این مراجعات نگرفتیم.

امیدوارپناه خاطرنشان ساخت: در آن دوران تلاش زیادی کردیم که به آرزوی خود برسیم ولی به علت آن که خواست خدا این بود به آرزوی همیشگی خود نرسیدیم و همیشه نیز راضی به رضای خدا بودیم.

او افزود: بعد از فوت همسرم و حدود 3 سال پیش به علت تنهایی همسر دوم اختیار کردم و امروز حدود ۱۵ روز است که از او صاحب فرزند شده ام.

به گفته امیدوارپناه این در حالی بوده است که وی خود نیز انتظار فرزند دار شدن در این سن را نداشت.

او در مورد نحوه نامگذاری فرزند خود اظهار داشت: به خاطر این که در سفر به مکه در چند سال گذشته و در حجر اسماعیل از خداوند تقاضای فرزند کرده بودم نام آن را اسماعیل گذاشتم و به درخواست مادرش و به واسطه این که کودک ما روز قبل از ولادت حضرت فاطـمه(س) دختر نبی اکـرم(ص) به دنیا آمده بود نام مـحمد را نیز به ابتدای اسم او اضافه کردیم.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    آدم حالش بهم میخوره حالا این دانشمند وا رث نداشت نمیشد چه بدبخت بود اون دختر مگه مردها تا دم مرگ هم بچه دار میشن ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها