خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۵۷
تاریخ خبر:

معصومه ابتکار:

در مدرسه دخترانه حداد عادل برداشتن حجاب اجباری است!

معصومه ابتکار در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.

در مدرسه دخترانه حداد عادل برداشتن حجاب اجباری است!

انتخاب نوشت: معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.

معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت حسن روحانی در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند در توییتر خود نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است. از سال ۹۶ پیشنهاد دادیم که مانند مدارس خاص و مدرسه حداد عادل حجاب در مدارس دخترانه اجباری نباشد. روی پیشنهاد پیگیری و پافشاری کردیم ولی تنگ نظران متحجر ممانعت کردند! شرعاً هم در محیطی که نامحرم نیست نمی‌توانیدحجاب را اجبار کنید!
منبع: انتخاب
copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    داستان قوانین برلی حجاب را راه انداختید تا با دل خوش بنزین و سایر کالا ها را گرا ن کنید.

  • ناشناس

    این متعصب ومتحجرها .خودشون موقع حمام وخو اب کت وشلوارشونو درنمیارند.انتظاردیگه ای نداشته باش.

  • ناشناس

    همش کلاه برداری هست چرا دولت اقدامی نمیک ند

  • بی نام

    چه بدبختیه هزارتا مشکل مالی واقتصادی داریم این گیربازار حجاب کجای دلمون بزاریم.ای کاش سرگرونی وتورم پافشاری کنن.یه روزآرامش ندادیم به والله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها