خبرهای داغ
کدخبر: ۵۹۹۰
تاریخ خبر:

فیلم فرار دو دختر بدحجاب از در بسته یک امام‌ زاده در همدان؛ ماجرا چه بود!؟

دیروز تصاویری از درگیری در حرم امام‌زاده حسینِ همدان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. تصاویری از حبس شدن دو دختر در حیاط امامزاده که نشان می‌دهد آن‌ها با بالا رفتن از دَرِ اصلی امام‌زاده از محوطه خارج می‌شوند.

فیلم فرار دو دختر بدحجاب از در بسته یک امام‌ زاده در همدان؛ ماجرا چه بود!؟

آزادجو، رئیس هیئت امنای  ماجرا را این‌گونه روایت می‌کند:

شب میلاد امام حسن مثل شب‌های دیگر سفرۀ افطاری ساده در امامزاده حسین برپا بود و جمعیت بیشتری نسبت به شب‌های دیگر آمده بودند اما ناگهان متوجه سروصدا در بخش خانم‌ها شدیم.

دو نفر از خانم‌های جوان با سن حدود ۲۰ سال که البته پوشش مناسبی هم نداشتند، پس از دریافت پذیرایی به تندی و با فحاشی رکیک با خادم افتخاری امام‌زاده که مسئول پذیرایی بود درگیر می‌شوند. این دو خانم دو نفر از بانوان خادم را کتک زدند و تلاش کردند چادر را از سَرِ یکی از خانم‌ها بکشند.

دخالت سایر خادمان برای کنترل اوضاع نتیجه‌ای نداشت و سروصدا باعث شد تا جمع قابل توجهی در محوطه حرم تجمع کنند. درنهایت خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر حادثه ناگوار، دَرِ ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس به دفتر حرم هدایت کردند.

با توجه به ادامه فحاشی‌های رکیک، برای کاهش التهاب، دَرِ دفتر باز و آن‌ها به خارج هدایت شدند اما آن‌ها با بالاپریدن از در اصلی با تشویق و هدایت چند نفر محدود، از محوطه خارج شده و در آخر با دو مرد و یک خانم به سرعت محل را ترک کردند.

منبع: فارس
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها