کدخبر: ۶۰۳۵
تاریخ خبر:

ویدئوی عجیب از حمله نمازگزاران به امام جماعت مسجد!

در حمله یک مرد به امام جماعت یک مسجد در آمریکا وی زخمی شد.

ویدئوی عجیب از حمله نمازگزاران به امام جماعت مسجد!

امام جماعت یک مسجد در نیوجرسی در هنگام برگزاری نماز صبح هدف حمله قرار گرفت و زخمی شد. عامل حمله بازداشت شد، اما انگیزه وی همچنان نامعلوم است.

جامعه بزرگی از مسلمانان در نیوجرسی زندگی می‌کنند و در زمان حمله دویست نفر در مسجد حضور داشته اند. امام جماعت این مسجد به شدت مجروح شده است و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

1534785_996

ابو حمدان سخنگوی مسجد گفت شاهد یک صحنه وحشتناک در مسجد بوده است. به محض حمله به امام جماعت دیگر افراد حاضر در مسجد به کمک وی آمده و تلاش کردند فرد مهاجم را بازداشت کنند. سخنگوی مسجد گفت فرد مهاجم یک چاقو با خود داشته و تلاش کرده است به دیگر افراد در مسجد نیز حمله کند.
 

وی گفت: فرد مهاجم یک چاقو در اختیار داشت و فریاد می‌زد. نمازگزاران او را که در حال فرار از مسجد بود تعقیب کردند. آن‌ها توانستند وی را زمین گیر و بازداشت کنند و او را به پلیس پترسون تحویل دهند. امیدواریم امام جماعت مسجد حالش خوب شود و این فرد مهاجم را ببخشد و همچنان پیام صلح و دوستی را به همگان بدهد.

مهاجم که سریف زوربا نام دارد، توسط نمازگزاران در مسجد دستگیر شده است.

در همین حال، امام جماعت ۶۵ ساله به سرعت به مرکز پزشکی سنت جوزف منتقل شد و گفته می‌شود که وضعیت او مساعد است. او به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ریه تحت درمان است.

ابوحمدان گفت: جامعه مسلمانان در اینجا با هم متحد هستند و پیام صلح و دوستی را به دیگران می‌دهند. در‌های مسجد باز است و مراسم مذهبی در آن برگزار می‌شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها