خبرهای داغ
کدخبر: ۶۷۴۲
تاریخ خبر:

ویدئوی وحشتناک از ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در کرج

تصاویری از ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در یکی از مدارس کرج را می‌بینید.

ویدئوی وحشتناک از ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در کرج

دیروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که یک پدر با قمه در مدرسه‌ای در کرج حاضر شده است تا به معلمی که فرزندش را به علت رعایت نکردن قوانین مدرسه اخراج کرده بود، مورد ضرب و شتم قرار دهد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه این فیلم مربوط به یک هفته پیش است، گفت: این معلم آسیبی ندیده است و آموزش و پرورش در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرده است: 

در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه ای توضیحاتی را ارائه کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ به جهت انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه ای در کرج ، توضیحاتی جهت شفاف سازی موضوع ارائه می شود.

 واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان محترم مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.

 آموزش و پرورش استان البرز تاکید می دارد که نسبت به حفظ و حراست حریم مدرسه و رعایت شان والای مقام معلم حساسیت بسیار بالایی دارد و هرگونه تعدی به ساحت معلمان و نظام تعلیم و تربیت با هماهنگی مسئولین مربوطه انتظامی و قضایی را با قوت پیگیری خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها