خبرهای داغ
کدخبر: ۶۸۸۵
تاریخ خبر:

حساسیت پایین زاکانی به سلامت اطرافیان؟

دستگیری مدیران در شهرداری تهران بی‌سابقه نیست. از شهردار تا قائم‌مقام شهرداری که بسیاری او را شهردار در سایه تهران توصیف می‌کردند. اما دستگیری اعضای دفتر شهردار را کم‌سابقه است.

حساسیت پایین زاکانی به سلامت اطرافیان؟

از گذشته تا حال در ذهن و زبان مردم به درست یا غلط شهرداری و فساد دو یار جدانشدنی هستند، اما در طول ادوار مختلف مدیریت شهری سابقه نداشته که فردی از مجموعه دفتر شهردار تهران بازداشت شود اما اکنون در دورانی که زاکانی به عنوان یک فرد مدعی فسادستیزی سکان شهرداری تهران را در دست دارد، در تذکر یک عضو شورا می‌شنویم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است، اینکه این فرد با ارائه اطلاعات از سوی شهرداری توسط مراجع ذی‌صلاح دستگیر شده یا با اقدامات دستگاه‌های مسئول، تفاوتی در اصل موضوع ایجاد نمی‌کند.

در ادوار گذشته مدیریت شهری ما بازداشت کارکنان، مدیران، شهرداران و حتی یک مورد بازداشت قائم‌مقام شهردار تهران را بعد از پایان دوران مسئولیتش شاهد بوده‌ایم، اما در هیچ دوره‌ای شاهد بازداشت فردی از مجموعه دفتر شهردار تهران به‌عنوان ستاد مدیریتی شخص شهردار تهران نبوده‌ایم که ریشه این امر را در حساسیت شهرداران نسبت به حوزه دفترشان باید جست‌وجو کرد، اینکه در این دوره در حوزه شهردار تهران اتهاماتی طرح و منجر به بازداشت یک فرد می‌شود، نشان‌دهنده آن است که برخلاف ادعاهای مطرح‌شده درباره فسادستیزی، سطح حساسیت نسبت به فساد آن‌قدر پایین بوده که در چند قدمی دفتر شهردار تهران فردی اقداماتی انجام داده که منجر به بازداشتش شده است.

 

منبع: شرق
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها