خبرهای داغ
کدخبر: ۸۶۶
تاریخ خبر:

کلاهبرداری ۷ میلیارد تومانی از صندوق‌های خانگی

دختری با تشکیل صندوق خانگی، ۷ میلیارد تومان کلاهبرداری کرد!

فرمانده انتظامی کوه‌چنار فارس گفت: دختری که با هفت همدستش با تشکیل صندوق خانگی با هزار و ۲۰۰ عضو اقدام به کلاهبرداری ۷۰ میلیارد ریالی کرده بودند دستگیر شد.

دختری با تشکیل صندوق خانگی، ۷ میلیارد تومان کلاهبرداری کرد!

در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط فردی از طریق ایجاد صندوق های خانگی از آنها کلاهبرداری شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط فردی از طریق ایجاد صندوق های خانگی از آنها کلاهبرداری شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی متوجه شدند خانمی با ایجاد صندوق خانگی نسبت به پرداخت سودهای غیر متعارف و چند برابر بیشتر از بانک‌ها اقدام کرده و در این خصوص نیز یک هزار و ۲۰۰ نفر عضو این صندوق شده‌اند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

محمدی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم در هشت ماه گذشته با ایجاد صندوق خانگی و همدستی هفت نفر دیگر مبلغی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال از اعضاء جمع‌آوری و تنها هفت میلیارد ریال را به عنوان وام واگذار و مابقی سرمایه جذب شده را کلاهبرداری کرده‌اند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها