خبرهای داغ
کدخبر: ۹۲۷
تاریخ خبر:

آخرین آمار کرونایی در ۲۲ آذرماه

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۷ تن از ایشان وخیم است.

آخرین آمار کرونایی در ۲۲ آذرماه
تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۲۵ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۷۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۲۴۹ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۵ میلیون و ۹۱ هزار و ۸۴۹ دوز واکسن تا به امروز.
بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۲۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۴۷ تن رسید.
در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در همان ۱۴۴ هزار و ۶۵۸ تن ثابت ماند. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۵۶۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.
همچنین ۵۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۴۷۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸.۱ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها