خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۲۶۶
تاریخ خبر:

شکارچی خطرناک ۱۰۰ زن تهرانی دستگیر شد!

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی با 100 فقره سرقت که با شیوه زورگیری طلاجات بانوان را سرقت می کرد ، خبر داد.

شکارچی خطرناک ۱۰۰ زن تهرانی دستگیر شد!

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشرافیت های اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان محل اختفاء یکی از سارقان حرفه ای را که به شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلاجات از بانوان در نقاط مختلف تهران می کرد را در محله سیزده آبان شناسایی کردند.

وی افزود: پس از مراقبت های شبانه روزی و انجام هماهنگی های لازم سرانجام در ۵ تیرماه سال جاری تیم عملیات به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات منسجم  متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده متهم ۴۰ ساله به بیش از ۱۰۰ فقره زورگیری از بانوان در سطح تهران به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که جهت بررسی بیشتر پرونده به همراه متهم تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری اعزام شد.

سرهنگ طرهانی، با اشاره به این که پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۰۰ گزارش کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها