خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۵۴۸
تاریخ خبر:

اولین ویدئو از از گروگانگیری شب گذشته در داروخانه شیراز!

دو فیلم از گروگانگیری داروخانه شیراز در شهر جدید صدرا برای اولین بار منتشر شد.

اولین ویدئو از از گروگانگیری شب گذشته در داروخانه شیراز!

 سردار رهام بخش حبیبی شامگاه سه‌شنبه 13 تیر به خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر امروز شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهر صدرای شهرستان شیراز مراجعه کرده و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج نفر از کارکنان داروخانه و شهروندان حاضر در این مکان می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل ۱۱۰ و کلانتری شهر صدرا به محل اعزام شدند.

سردار حبیبی گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل، فرد گروگانگیر اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و علی رغم هشدارهای پلیس از تسلیم شدن خودداری می‌کند و ضمن تهدید جانی گروگان‌ها، به درگیری با ماموران ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در نهایت با تلاش ماموران انتظامی همه گروگان‌ها، صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز کشته می‌شود.

سردار حبیبی با بیان اینکه فرد گروگانگیر به هلاکت رسیده به هویت « ب- ج» حدوداً ۳۵ ساله و سابقه دار بود، گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند، قطعاً با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها