خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۱۰۷
تاریخ خبر:

زیباترین قاتل زنجیره‌ای جهان؛ زن فاسدی که طعمه‌هایش را می‌کشت!

این زن زیبا قاتل زنجیره‌ای از آب در آمد. او با روشی عجیب جان قربانی‌هایش را گرفته بود.

زیباترین قاتل زنجیره‌ای جهان؛ زن فاسدی که طعمه‌هایش را می‌کشت!

به گزارش گروه ترجمه رکنا، الیکس تیچلمن به جرم قتل یک کارمند گوگل به زندان افتاده بود ولی مدتی بعد آزاد شد. بعد از آزادی او پلیس متوجه شد که او قربانی دیگری هم دارد و الان همه‌جا به دنبال اوست.

ماجرای این زن که جهان را به حیرت واداشت اینطور شروع شد: در سال ۲۰۱۳ جسد مردی که کارمند شرکت گوگل بود در کشتی تفریحی‌اش در کالیفرنیا پیدا شد. فارست هیز که پدر ۵ بچه بود با دوز بالای موادمخدر جانش را از دست داده بود. 

الیکس تیچلمن

معمای مرگ او با بررسی دوربین‌های مداربسته و پیامک‌های تلفن همراهش حل و الیکس که یک روسپی تلفنی بود و شب حادثه در کنار فارست حضور داشت دستگیر شد.

الیکس در سال ۲۰۱۵ بعداز مقصر شناخته شدن در قتل فارست برای ۶ سال به زندان افتاد ولی سال قبل با بخشیده شدن بقیه محکومیتش آزاد شد. مطبوعات در آن دوران به الیکس لقب قاتل دختر تلفنی داده بودند. بعد از آزادی الیکس مشخص شد که او در قتل فردی دیگر هم دست داشته، قتلی که حتی قبل از ماجرای فارست هیز انجام شده بود. او در سال ۲۰۱۳ دوست پسرش دین ریوپل را دقیقا به همان روشی که فارست را کشته بود به قتل رسانده بود. این قتل دقیقا ۲ ماه قبل از ماجرای فارست و در گرجستان انجام شده است.

الیکس تیچلمن

الیکس با دین که خواننده یک گروه راک بود در رابطه‌ای ۳ ساله به سر می‌برد و با او و ۲ فرزندش در یک خانه زندگی می‌کرد. به گفته پرستار بچه‌های دین، الیکس زنی سرد ولی جذاب بود. این پرستار به پلیس گفته است: سال‌های اول خوب بود ولی بعد لایه‌های شخصیتی الیکس بروز پیدا کرد.

او بارها دین را به مرگ تهدید می‌کرد. او زن بیش از حد زیبایی بود ولی حسود و مغرور، و این دلیل دعواهای آنها بود. 

یک روز آنها دعوای شدیدی کردند و فردایش دین با اوردوز مواد مخدر مرده پیدا شد.

الیکس که ادعا داشت جسد دین را پیدا کرده با پلیس تماس گرفت. او بعد از این واقعه به کالیفرنیا مهاجرت کرد. جایی که فارست هیز را از اینترنت شکار کرده به قتل رساند. او اکنون با کشف شدن مدارک جدید از قتل دین ریوپل تحت تعقیب است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها