خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۱۸۴
تاریخ خبر:

راز مرگ مشکوک دختر جوان در خانه مجردی‌اش پس از ۵ سال فاش شد!

پسرجوان که در پرونده مرگ معمایی نامزدش بازداشت شده بود پس از کش و قوس قضایی فراوان و بعد از نزدیک به ۵ سال از اتهام قتل عمدی تبرئه شد.

راز مرگ مشکوک دختر جوان در خانه مجردی‌اش پس از ۵ سال فاش شد!

به گزارش رکنا، دختر جوان بعد از تزریق دو آمپول مشکوک تسلیم مرگ شده و نامزدش در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفته بود.

مرگ مشکوک دختر جوان

شامگاه ۱۵ مهرماه سال ۹۷ پسر جوانی با اورژانس تماس گرفت و گفت حال نامزدش فرزانه بد شده است. با این تماس ماموران اورژانس به خانه مورد نظر در ملارد رفتند و با پیکر نیمه‌جان دختر ۲۵ ساله روبه‌رو شدند که به سختی نفس می‌کشید. نامزد ۲۹ ساله وی به نام حمید که گفت: نامزدم بعد از تزریق آمپولی مشکوک، یکباره دچار تشنج شد و روی زمین افتاد.

وقتی عوامل اورژانس از وی خواستند تا پوکه آمپول را به آنها نشان دهد پسر جوان از خانه بیرون رفت و دقایقی بعد دختر جوان تسلیم مرگ شد.

با مرگ مشکوک فرزانه ماموران پلیس در جریان قرار گرفتند و به تحقیق از پسر جوان پرداختند.

حمید گفت: مدتی بود من و فرزانه با هم نامزد بودیم. من آن شب به خانه مجردی نامزدم رفته بودم. او پایش به شدت درد می‌کرد. به همین خاطر از داروخانه دو آمپول خرید و چون در مطب یک دندانپزشک منشی بود خودش آمپول‌ها را تزریق کرد. اما ساعتی بعد یک‌باره حالش بد شد و بعد از رسیدن اورژانس جان سپرد. فرزانه پوکه‌های آمپول را به سطل زباله انداخت و وقتی اروژانس سر رسید من نتوانستم پوکه‌ها را پیدا کنم. به همین خاطر به داروخانه رفتم و همان آمپول را گرفتم و به عوامل اورژانس دادم.

بازداشت پسرجوان

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی آثار کبودی روی گردن دختر جوان را تایید کرد خواهر و برادرهای فرزانه که ولی‌دم بودند از نامزد وی شکایت کردند. به این ترتیب در حالی که ۳ ماه از مرگ مرموز دختر جوان گذشته بود حمید بازداشت شد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: قسمتی از سقف خانه همسایه بالایی نم داده بود و قرار بود گچ‌کار برای تعمیر به خانه مجردی فرزانه بیاید .اما بد‌قولی کرد و من مجبور شدم ساعت‌ها در خانه بمانم اما او نیامد. عصر بود که فرزانه گفت پادرد دارد. چون او در مطب یک پزشک کار می‌کرد و تزریقات بلد بود به همین‌خاطر به داروخانه رفت و آمپول متوکاربامول و یک آمپول دیگر را گرفت و به خودش تزریق کرد. او حالش خوب بود و شب باهم فوتبال تماشا کردیم اما یکباره گفت سرش گیج  می‌رود و بلافاصله بیهوش شد. من همان موقع با اورژانس تماس گرفتم.

پسر جوان درباره علت غیبتش بعد از حضور ماموران اورژانس گفت: ماموران اورژانس از من خواستند تا بگویم فرزانه چه آمپول‌هایی به خودش تزریق کرده است. من خانه را گشتم و چون پوکه آمپول‌ها را پیدا نکردم، به داروخانه رفتم تا شاید متوجه شوم فرزانه چه آمپولی تزریق کرده است. من همان آمپول را خریدم و آن را خالی کردم و پوکه‌اش را به اروژانس دادم. ولی باور کنید من در مرگ نامزدم هیچ دخالتی نداشتم.

تحقیق از نامزد سابق پسرجوان

پلیس در فاز دیگری از تحقیقات دریافت حمید قبلاً نیز با یک دختر عقد کرده و بعد از ۲ ماه از او جدا شده بود. پلیس به سراغ نامزد قبلی حمید رفت و به بازجویی از وی پرداخت. دختر جوان گفت :حمید پسر خشنی بود و در مدت دو ماهی که با هم نامزد بودیم چند مرتبه مرا کتک زد. به همین خاطر از او جدا شدم .

به دست آمدن این سرنخ و درخواست اولیای دم، علیه حمید کیفر خواست صادر و پرونده‌اش به شعبه ۱۷ دادگاه کیفری تهران واقع در شهریار فرستاده شد وی وی از خود دفاع کرد.

نخستین دادگاه

در جلسه دادگاه اولیای دم برای حمید حکم قصاص خواستند. اما وی گفت: باور کنید من و نامزدم هیچ مشکلی با هم نداشتیم و آثار کبودی روی گردن و بدن او به خاطر برخوردش با زمین بوده است. فرزانه می‌خواست از جایش بلند شود که یکباره سرش گیج رفت و به شدت با سنگ اپن آشپزخانه برخورد کرد و سپس روی زمین افتاد. آثار کبودی قطعا به همین خاطر بوده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و پسرجوان را از اتهام قتل تبرئه کردند.

شکسته شدن حکم تبرئه در دیوان عالی کشور

با اعتراض اولیای دم به حکم تبرئه پسرجوان، پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی دوباره قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم تبرئه پسرجوان را شکستند تا وی بار دیگر در دادگاه از خود دفاع کند.

به این ترتیب و در حالی که نزدیک به ۵ سال از مرگ معمایی دختر جوان گذشته بود نامزدش این بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

دومین دادگاه

در این جلسه نیز بار دیگر خواهر و برادرهای فرزانه برای نامزد خواهرشان حکم قصاص خواستند.

سپس یکی از همسایه‌های خانه مجردی فرزانه به عنوان شاهد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من یکباره صدای مهیبی از خانه دختر جوان شنیدم. بلافاصله فریادهای کمک‌خواهی مرد جوان به گوشم رسید. او فریاد می‌کشید و کمک خواست که مقابل در خانه‌شان رفتم و همان موقع اروژانس سر رسید.

وقتی حمید روبه روی قضات ایستاد  اظهارات قبلی‌اش را تکرار کرد و گفت: وقتی فرزانه می‌خواست از روی زمین بلند شود دچار تشنج شد و به شدت با سنگ اپن آشپزخانه برخورد کرد. این برخورد به حدی شدید بود که سنگ اپن آشپزخانه شکست. من که ترسیده بودم فریاد کشیدم و از همسایه‌ها کمک خواستم و بلافاصله با اروژانس تماس گرفت. صدای مهیبی که همسایه‌ها شنیده‌اند به خاطر برخورد فرزانه با سنگ اپن بوده است.من واقعا در مرگ نامزدم دستی نداشتم و بی‌دلیل بازداشت شده‌ام.

در پایان جلسه قضات دادگاه پرونده را به پزشکی قانونی فرستادند تا بار دیگر علت مرگ دختر جوان در کمیسیون پزشکی قانونی بررسی شود.

وقتی کمیسیون ۷ نفره پزشکی قانونی علت مرگ را آریتمی قلب اعلام کرد قضات دادگاه حمید را از اتهام قتل تبرئه و حکم به آزادی وی صادر کردند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها