خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۸۰۰
تاریخ خبر:

دستگیری «گوگوش» به اتهام سرقت از مسافران!

مرضیه همایونی: زن سارق و سه هم‌سلولی‌اش در زندان نقشه جیب‌بری‌های سریالی را طراحی کرده و بعد از آزادی گوشی‌های گرانقیمت و مدل‌بالای مسافران اتوبوس و مترو را به سرقت می‌بردند.

دستگیری «گوگوش» به اتهام سرقت از مسافران!

ایران-مرضیه همایونی: زن سارق و سه هم‌سلولی‌اش در زندان نقشه جیب‌بری‌های سریالی را طراحی کرده و بعد از آزادی گوشی‌های گرانقیمت و مدل‌بالای مسافران اتوبوس و مترو را به سرقت می‌بردند.
 دی پارسال زن جوانی به پلیس مترو مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد و گفت: دو ایستگاه قبل سوار قطار شدم و زن جوانی هم با من سوار شد. او شروع به صحبت با من کرد و در ایستگاه بعدی هم پیاده شد. وقتی دستم را داخل کیفم بردم که گوشی‌ام را بردارم، متوجه شدم گوشی‌ام نیست و به سرقت رفته است. فکر می‌کنم سرقت تلفنم کار همان زن جوان باشد چون خیلی نزدیک من ایستاده بود.
با شروع تحقیقات، سرقت‌های مشابه گوشی تلفن همراه از داخل کیف زنان و دختران جوان در مترو و اتوبوس بی‌آر‌تی به پلیس اعلام شد؛ سرقت‌هایی که با توجه به شیوه و شگردشان به نظر می‌رسید توسط اعضای یک باند صورت می‌گیرد.
تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس بی‌آرتی صدای فریاد زنی به گوش رسید: دزد، دزد، دارد کیفت را می‌زند.
به دنبال این فریاد مسافران به زن جوان نگاه کردند و او با اشاره زنی را نشان می‌داد که دستش داخل کیف یکی از مسافران بود. زن سارق که دستش رو شده بود از میان جمعیت فرار کرد. گزارش این سرقت نافرجام به پلیس اعلام شد و مأموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته ایستگاه اتوبوس پرداختند. دوربین‌ها تصویر زن سارق را هنگام فرار ضبط کرده بودند. زمانی که تصویر به دست آمد، با آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد و هویت زن سارق برملا شد.
فتانه، معروف به گوگوش چندین‌بار به اتهام جیب‌بری بازداشت شده بود و آخرین‌بار یک سال قبل پس از تحمل 10 سال حبس آزاد شده بود. با به دست آمدن هویت زن سارق، محل‌های تردد و مخفیگاه‌های او زیر نظر گرفته و درنهایت بازداشت شد.
با دستگیری گوگوش، سه زن و دو مرد که همدستان او در این سرقت‌ها بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند. متهمان به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شدند و تحقیقات در رابطه با شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها