خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۴۱۵
تاریخ خبر:

مرگ دردناک چند کارتن‌خواب در گرمای ۵۰ درجه آبادان!

مرگ چند معتاد متجاهر و کارتن خواب در ماههای گذشته در شهرستان آبادان باعث نگرانی شهروندان شده است.

مرگ دردناک چند کارتن‌خواب در گرمای ۵۰ درجه آبادان!

به گزارش رکنا،  یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت: با توجه به اینکه در برخی از ساعات روز گرمای آبادان بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد است و کارتن‌خواب‌ها نیز مکان یا سرپناهی ندارند ممکن است این امر باعث مرگ آنها در روزهای گرم تابستان شده باشد.

در ماههای گذشته پیدا شدن چند جسد و مرگ مشکوک در نقاط مختلف شهر به پلیس آبادان مخابره شده بود و پلیس این موضوع را تایید کرده و گفته است که اجساد متعلق به افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب است که اکثر آنها مجهول‌الهویه هستند.

پلیس اعلام کرده احتمال آن می‌رود که با توجه به گرمای شدید هوا این کارتن‌خواب‌ها فوت کرده باشند یا اینکه این افراد به دلیل بیماری یا مصرف بیش از حد موادمخدر یا هر مورد دیگری به کام مرگ فرورفته‌اند.

این یک حقیقت است که برخی از سازمان‌ها برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها شانه خالی می‌کنند و به جز تکذیب حقایق کار دیگری بلد نیستند.

لازم به ذکر است برخی از مسئولان مرگ کارتن‌خواب‌ها را بی‌ارتباط با گرما می‌دانند این درحالی است که مرگ در گرمای هوا کاملا علمی و پزشکی است .

حمله گرمازدگی شدیدترین شکل گرمازدگی است که میزان مرگ و میر ۳۰ تا ۸۰ درصد است که اگر درمانی صورت نگیرد ۱۰۰ درصد بیماران به مرگ می‌انجامد که امیدواریم ساماندهی کارتن‌خوابها در شهرستان آبادان به صورت جدی توسط مسئولان امر صورت گیرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها