خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۶۹۰
تاریخ خبر:

اقدام به خودکشی روی پل عابرپیاده مقابل چشمان پلیس چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک جوان ۲۶ ساله شدند.

اقدام به خودکشی روی پل عابرپیاده مقابل چشمان پلیس چابهار

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شهروندی در یکی از پل‌های عابر پیاده چابهار قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد شخصی 26 ساله قصد پرتاب خود از پل را دارد که ماموران و روانشناس انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از شیوه‌های روانشناختی، با دعوت از فرد مورد نظر به حفظ آرامش و ترغیب وی به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این شهروند شدند.

سرهنگ ثمره حسینی همچنین خاطرنشان کرد: این فرد در بررسی‌های صورت گرفته، علت و انگیزه خود از این اقدام را مشکلات خانوادگی و روحی عنوان کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات این چنینی ختم شود، اذعان داشت: مشاوران پلیس در تمامی مقرهای انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها