خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۷۰۰
تاریخ خبر:

ویدئویی از پارتی مختلط دختر و پسر نیمه‌برهنه با تم استقلال و پرسپولیس!

ویدیویی از پارتی مختلط با تم پرسپولیس استقلال منتشر شده است.

ویدئویی از پارتی مختلط دختر و پسر نیمه‌برهنه با تم استقلال و پرسپولیس!

ویدیویی از یک مهمانی مختلط در تهران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. در این مهمانی مختلط همه دختر پسرها لباس پرسپولیس و استقلال بر تن کرده‌اند و تم مهمانی این است. این ویدیو به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است و با واکنش متفاوتی از کاربران مواجه شده است.

پشت‌پرده بازداشت فوتبالیست‌ها در پارتی شبانه

 زمانی تیترهایی نظیر «بازداشت بازیکنان فوتبال در مهمانی» بخش مهمی از رسانه‌ها را به خود اشغال می‌کرد. در دهه‌های هفتاد و هشتاد اسامی زیادی از بازیکنان فوتبال به گوش می‌رسید که در «پارتی»  -که آن زمان کلمه تازه‌واردی به فرهنگ ایران بود- بازداشت شده‌اند.

در آن مقطع به خاطر فضای نسبتا بسته این دست اخبار به عنوان اخبار جنجالی دهان به دهان می‌‌گشت و همه با کنجکاوی تلاش می‌کردند بفهمند آن بازیکن چه کسی است یا کیفیت آن مهمانی دقیقا به چه شکل بوده. تعداد زیادی از بازیکنان هم در آن سال‌ها به خاطر حضور در چنین محافلی خانه‌نشین شدند و کم‌کم از صحنه فوتبال کنار رفتند. آنچه به عنوان منشور اخلاقی در برهه‌ای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد و لقب «منشوری» روی برخی بازیکنان و مربیان گذاشت حاصل همان دوره است.

با تغییر سبک زندگی در دهه 90 از غلظت این اخبار هم کاسته شد. در آن مقطع خیلی کمتر به گوش می‌رسید که فلان بازیکن یا بازیگر در مهمانی دستگیر شده. به همین دلیل این دست تیترها از «جنجالی» به «زرد» تغییر کاربری پیدا کرد. در واقع می‌توان گفت با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی حساسیت‌ها از روی برخی مسائل برداشته شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها