خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۸۰۵
تاریخ خبر:

قتل خونین پدر توسط دختر ۱۷ ساله با همدستی شوهر مادرش!

۲ پسر جوان برای قتل معاون بانک دولتی در تهران اجیر شدند و جنایت خونینی را در شهر زیبا رقم زدند.

قتل خونین پدر توسط دختر ۱۷ ساله با همدستی شوهر مادرش!

به گزارش رکنا، شامکاه ۱۳ شهریورماه سال جاری گزارش قتل مرد میانسالی به کلانتری شهرزیبا اعلام شد و پس از آن ماموران پلیس آگاهی به سرعت به مجل حادثه اعزام شدند.

ماموران در هنگام ورد به محل حادثه با جسد خونین مردی میانسال روبرو شدند که روی زمین افتاده بود و عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه جرم در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این مرد به وسیله چاقو به قتل رسیده است همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل برای بررسی‌های دقیق در محل حاضر شود.

بنابراین محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی تحقیقات در خصوص این پرونده را از همان لحظه شروع کرده و بلافاصله دستور بررسی دوربین‌های مداربسته محل جنایت صادر و در ادامه آخرین تماس‌های موبایل قربانی جنایت مورد بررسی قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد میانسال حدود ۵۰ ساله معاون یکی از بانک‌های دولتی بوده که ۱۵ سال قبل از همسر اولش که از او یک دختر داشته جدا شده و بعد از آن با خانم دیگری به نام زیبا ازدواج کرده است.

کارآگاهان در بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته متوجه ورود ۲ مرد با کلاه ورزشی بیسبال و  لباس هودی بر تن با کلاه و دستکش و دست به چاقو وارد خانه‌ای که درش باز بوده می‌شوند و سپس با ضربات متعدد چاقو به قلب و گردن قربانی او را به راحتی کشته و خارج می‌شوند.

به دلیل اینکه دوربین‌های بیرون از خانه قطع بوده اطلاعات دقیقی از نحوه خروج این قاتلین به دست نیامد تا اینکه با دستور بررسی دوربینهای اتوبان آزادگان متوجه توقف مشکوک خودروی تیبا در کنارگذر شده که دو نفر از آن پیاده می‌شوند و به سمت خیابان محل حادثه می‌روند همین موضوع کافی بود تا مشخص شود که این قاتلین با نقشه قبلی و به قصد قتل عمد به محل حادثه پا گذاشته‌اند.

عاملان جنایت شکار دوربین‌های مداربسته شدند

بر اساس شواهد به دست آمده بازپرس براعه دستور دستگیری ۲ متهم را که شکار دوربین‌های مدار بسته شده بودند را صادر کرد و خیلی زود کاراگاهان آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ عامل این جنایت را دستگیر کردند.

یکی از متهمین دستگیر شده در اعترافات اولیه به بازپرس ویژه قتل گفت: همسر اول قربانی جنایت بعد از جدا شدن با مرد دیگری به نام آرش ازدواج کرده که پس از مدتی قربانی جنایت بخاطر اینکه با دخترش تماس بگیرد به گوشی زن سابقش زنگ می‌زند که آرش پاسخ می‌دهد که آرش به دلیل تماس‌های مکرر قربانی در ماه‌های اخیر با همسرش چندین بار به صورت تلفنی درگیر شده بودند به همین خاطر آرش و دختر قربانی جنایت تصمیم به قتل معاون بانک دولتی را گرفتند.

بدین ترتیب بازپرس براعه دستور بازداشت زن سابق و دختر قربانی جنایت را صادر کرد و خیلی زود متهمان دستگیر شدند.

همسر سابق قربانی جنایت در تحقیقات اعتراف کرد و گفت: شوهرش با همسر سابقش چندین بار درگیر شده بودند و همین موضوع باعث شده بود دخترم با آرش صمیمی شود و آنها برای رسیدن به ارث پدر دخترم نقشه‌ای طراحی می‌کنند اما من فکر نمی‌کردم تصمیم به قتل شوهر سابقم دارند.

مهسا دختر ۱۷ ساله قربانی جنایت در ادامه به بازپرس قتل گفت: پدرم بعد از ازدواج دومش دیگر نه به من پولی می‌داد و نه برایم وسیله‌ای می‌خرید حتی چندین بار قصد آزار به من را داشت که با مقاومت من نتوانست به خواسته شومش برسد.

بررسی‌های دقیق‌تر بازپرس براعه و تیم جنایی تهران نشان از آن داشت که دختر جوان در سناریوی قتل قصد داستانسرایی دارد که در ادامه شوهر دوم زن سابق مقتول مورد بازجویی قرار گرفت و این آرش در اعترافاتش حرف‌های مهسا را تایید کرد و همین کافی بود تا راز همدستی این مرد و دختر جوان در نقشه قتل معاون بانک فاش شود.

تحقیقات نشان از آن داشت که مهسا و آرش با اجیر کردن ۲ جوان و پرداخت پول به آنها نقشه قتل پدرشان را طراحی کرده‌اند و ۲ پسر جوان نیز دست به این قتل می‌زنند.

امروز بعد از گذشت ۲۰ روز ۵ نفر از متهمین اصلی این پرونده دستگیر و در اختیار کارآگاهان و بازپرس ویژه قتل قرار گرفتند.

۲ متهم اصلی پرونده که در صحنه قتل حضور داشتند سعی بر داستانسرایی و بیگناه معرفی کردن خود داشتند تا اینکه علی ۲۸ ساله سکوت را شکست و عنوان کرد فریب دوستش را خورده و فقط برای گرفتن پول او را همراهی کرده و در کشتن و ضرباتی که به قربانی زده شده دخالتی نداشته است.

علی در اعترافاتش گفت: چند سالی است که با حمید دوستم و او از من یک سال بزرگتر است و راننده تاکسی اینترنتی بود، حمید وقتی متوجه نیاز مالی من شد به من پیشنهاد داد در این کار او را همراهی کنم، من ابتدا نپذیرفتم اما او و همدستش با وعده پول زیادی موفق به فریب من شدند .

وی افزود: چند روز بعد از این من دختر قربانی و شوهر مادرش را در کرج ملاقات کردم و در هنگام برگشت از ملارد ۲ چاقو خریدیم و با تهیه لباس‌هایی که برای آن روز پیش‌بینی کرده بودیم به محل حادثه رفتیم.

دختر قربانی با طرح این موضوع که قصد آشتی کردن با پدرش را داشته وارد خانه شده و بعد از خروج در را باز گذاشت و ما هم با یک تیبا در آزادگان پیاده شدیم و سر کوچه کلاه سرمان گذاشتیم و به راحتی وارد خانه شدیم و حمید به محض مشاهده قربانی ۱۴ بار به قلب او چاقو زد و وقتی دید هنوز مرد میانسال نفس می‌کشد رگ گردنش را زد و من فقط نگاه می‌کردم، بعد هم سریع از خانه خراج شدیم.

مسها و شوهر مادرش سر کوچه منتظر ما بودند سوار ماشین شدیم ما را تا نزدیکی اتوبان چمران رسانند و مبلغی پول نقد به ما دادند تا بقیه مسیر را با تاکسی اینترنتی به خانه برویم و منتظر تماس آنها بمانیم که بعد از چند روز پلیس ما را  دستگیر کرد.

بنا بر این گزارش، بازپرس براعه، دستور داد تا زن جوان و شوهر دومش همراه دخترش قربانی جنایت که کارگردان اصلی این جنایت برای گرفتن ارثیه پدری است همراه عاملان جنایت در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها