خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۹۶۷
تاریخ خبر:

بخشیدن قاتل حناز؛ قتل ناموسی دختر ۱۸ ساله توسط پدرش در تهران! + ویدئو

با گذشت ۳ ماه از ماجرای قتل هولناک دختر جوان توسط پدر خشمگینش، مادر خانواده قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت و شوهرش را بخشید.

بخشیدن قاتل حناز؛ قتل ناموسی دختر ۱۸ ساله توسط پدرش در تهران! + ویدئو

به گزارش رکنا، ظهر ۱۸ تیر امسال مردی ۵۵ ساله و تبعه افغانستان راهی کلانتری شهرک ولیعصر (عج) شد و گفت: که دخترش به نام مریم خودکشی کرده است. وقتی مأموران پلیس و بازپرس ویژه قتل راهی خانه مرد افغان شدند، با جسد دختر ۱۹ ساله به نام حناز که پدرش ادعا می‌کرد خودش را حلق آویز کرده بود، روبه‌رو شدند.  اما رنگ پریده یکی از دختران مقتول ظن تیم تحقیق را برانگیخت و او در ادامه تحقیقات اسرار قتل خواهرش را فاش کرد.

وی گفت: شب حادثه من از سرکار به خانه برگشتم و مادرم را با چشمان گریان دیدم. از داخل اتاق صدای فریادهای پدرم شنیده می‌شد. مادرم وحشت زده از من خواست تا خواهرانم را نجات بدهم. ظاهرا پدرم با دو خواهرم درگیر شده و در حال کتک زدن آنها بود. من مینا را نجات دادم اما نتوانستم مریم را از زیر دست پدرم نجات بدهم و متأسفانه او جان باخت.

دیگر اسرار جنایت برملا و مشخص شده بود که داستان پدر، خیالی بوده است. او اعتراف کرد که قصد تنبیه دخترانش را داشته اما این تنبیه به قتل یکی از آنها ختم شده بود.

وی ادامه داد: وقتی شنیدم دخترانم با دو پسر غریبه آشنا شده‌اند، ‌خیلی عصبانی شدم چون می‌ترسیدم آبرویم در بین همشهریانم و همسایه‌ها برود و همه مرا بی‌غیرت صدا کنند. شب حادثه وقتی شنیدم با همان افراد غریبه به پارک رفته‌اند عصبانی شدم. می خواستم آنها را تنبیه کنم اما نفهمیدم چه شد که یکی از آنها را با دستانم خفه کردم.

وی ادامه داد: بعد از قتل هم چند ساعتی کنار جسد نشستم و گریه کردم. سپس خانواده‌ام را تهدید کردم تا به کسی درباره این اتفاق حرفی نزنند. می‌خواستم وانمود کنم که دخترم خودکشی کرده است اما دستم رو شد. این پرونده جنایی در شعبه پنجم دادسرای جنایی و زیرنظر بازپرس محمد جواد شفیعی در حال رسیدگی بود و برای تکمیل تحقیقات باید نظر اولیای دم در پرونده اخذ می‌شد.

مادر خانواده نیز ولی دم بود که دیروز راهی دادسرا شد و شوهرش (قاتل دخترش) را بخشید. به این ترتیب با گذشت مادر مقتول، پدر خشمگین پیش از محاکمه بخشیده شد تا سال‌های کمتری در زندان بماند.‌

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    از ایران باید دیپورت بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها