خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۰۸۰
تاریخ خبر:

ربودن دختر تهرانی توسط رئیس شرکت؛ تهیه فیلم سیاه از آزارهای شیطانی

زن ۳۴ ساله با مراجعه به کلانتری در منطقه شمال تهران خبر از ربوده شدن و آزار سیاه خودش را داد.

ربودن دختر تهرانی توسط رئیس شرکت؛ تهیه فیلم سیاه از آزارهای شیطانی

به گزارش رکنا، ۵ شهریورماه ساعت ۱۲ ظهر زن ۳۴ ساله‌ای با مراجعه به کلانتری ولنجک خبر از ربوده شدن خودش به وسیله مدیرعامل شرکتی که در آن مشغول به کار بوده را اعلام کرد و گفت: ۲ روز تمام در اسارت این مرد خیانت‌کار قرار بودم.

پس از اطلاع مامورین در خصوص جزئیات ابتدایی این پرونده آدم‌ربایی، بازپرس غلام حسین صادق زاده از شعبه ۷ دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات ویژه برای روشن شدن جزئیات این پرونده را به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران صادر کرد.

زن جوان در ادعاهای اولیه خود به بازپرس صادق‌زاده گفت: چند سالی بود که در یک شرکت بازرگانی مشغول به کار شده بودم، بعد از دو سال حمید مدیرعامل شرکت به من پیشنهاد دوستی داد، من هم چون از لحاظ شغلی و مالی برایم مناسب بود این رابطه را قبول کردم.

در ماه‌های اول حمید بارها از اختلافات شدیدش در خانه با زنش صحبت کرده بود و هر بار به من قول می‌داد که هرچه سریع‌تر از او جدا شده و با من ازدواج می‌کند، اما وقتی از زمان شروع رابطه ما چند ماهی گذشت و من تغییری در زندگی او ندیدم با پرس‌و‌جو از دوستان مشترک و همکارانم فهمیدم او نه تنها قصد جدا شدن از همسرش ندارد، حتی برعکس شرایط زندگی‌اش در بهترین حالت ممکن قرار داشته  و در حال  بچه‌دار شدن هستند.

همین موضوع کافی بود تا من تصمیم  به تمام کردن این رابطه را بگیرم، با حمید تماس گرفتم و گفتم دیگر میلی به ادامه این رابطه ندارم و می‌خواهم از او جدا شوم، به او گفتم در هیچ شرایطی با من تماس نگیرد، از محل کارم هم استعفا دادم و برای چند روز به خانه یکی از دوستانم در ولنجک رفتم تا اینکه یک شب قبل از ربوده شدنم حمید با تلفن همراه دوستم تماس گرفت و با اصرار از من خواست برای آخرین بار به دیدار او بروم من هم که فکر می‌کردم  برای آخرین باری است که هم را می‌بینیم دعوتش را قبول کردم.

او در ادامه افزود: ساعت ۷ صبح روز یکشنبه جلوی در خانه دوستم سوار ماشین لوکس خارجی حمید شدم، پس از سوار شدن به سرعت درب‌های ماشین را قفل کرد، وقتی سعی کردم درهای ماشین را باز کرده و با فریاد از مردم کمک بخواهم حمید شروع به ضرب‌و‌شتم من کرد و به سرعت به سمت ویلایش در کردان حرکت کرد.

این دختر جوان گفت: ۲ روز کامل ما در ویلای حمید بودیم و هر بار موقع آزار با گوشی موبایلش از من فیلم می‌گرفت و هربار وقتی با مخالفت من روبرو می‌شد شروع به تهدید برای پخش کردن فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌کرد که همین باعث می‌شد هربار من در برابر او سکوت کنم، تا اینکه صبح روز سوم تلفن همراهش زنگ خورد، متوجه نشدم چه کسی پشت خط است اما به محض قطع کردن تماس از من خواست تا حاضر شوم و به تهران برگردیم، من هم از فرصت استفاده کردم و گفتم تا فیلم‌ها را پاک نکنی من با تو هیچ‌جا بر نمی‌گردم .

حمید آنقدر به آزار و اذیت من ادامه داد تا اینکه راضی شد بعد از امضا کردن یک برگ سفته یک میلیاردی، فیلم‌ها را پاک کند و مرا به تهران برگرداند،  من سفته‌ها را امضا کردم او هم مرا جلوی در خانه دوستم، دقیقا همان جایی که سوار شده بودم پیاده کرد و رفت.

بازپرس صادق زاده از شعبه ۷ دادسرای امورجنایی تهران به خبرنگار رکنا گفت: پس از شنیدن اظهارات زن ربوده شده ابتدا برای روشن شدن جزئیات دقیق‌تر و شدت ضرب و شتم از سوی متهم، دختر جوان را به پزشکی قانونی معرفی و در ادامه دستور پیگری تماس و پیام‌های شاکی و متهم از روز حادثه تا پایان روز آدم‌ربایی را به پلیس آگاهی تهران صادر کردم.

این پرونده همچنان در حال بررسی است.  

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها