خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۱۰۴
تاریخ خبر:

قتل مرد جوان توسط نوجوان ۱۵ ساله بخاطره اقدام به تجاوز در باغ‌های تبریز!

۳۹ سال پیش، با پیدا شدن جسد مرد جوانی در یکی از باغ‌های تبریز، تحقیقات پلیس برای کشف اسرار این جنایت آغاز شد، جنایتی که وقتی معلوم شد عامل آن نوجوانی ۱۵ ساله است، مردم شهر در شوک فرو رفتند.

قتل مرد جوان توسط نوجوان ۱۵ ساله بخاطره اقدام به تجاوز در باغ‌های تبریز!

به گزارش رکنا، روزنامه اطلاعات در ۹ مهر ۶۳، درباره این حادثه نوشت: با تلاش کارآگاهان شعبه یک آگاهی شهربانی تبریز، ۳۶ ساعت پس از کشف جسد یک مرد جوان، پرده از یک قتل برداشته شد.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: این جنایت هولناک بعدازظهر سه‌شنبه دوم مهر اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که پلیس در جریان قتلی در اطراف خیابان کمربندی جنوبی تبریز قرار گرفت. جسد مرد جوانی در باغی معروف به «زنگولاباغ» روی زمین افتاده بود. سروان خاتمی، رئیس شعبه اول آگاهی گفت: مأموران پس از تحقیقات دریافتند که شب حادثه مقتول به نام علیرضا ۲۵ ساله، همراه با نوجوانی ۱۵ ساله به نام جواد از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. مأموران بلافاصله جواد را بازداشت کردند.

جواد (متهم به قتل) گفت: ۷ سال است که برای کارگری از روستا به تبریز آمده‌‎ام و با علیرضا آشنا شدم. بعضی روزها نیز با هم سرکار می‌رفتیم.

جواد افزود: یکی از روزها جواد به من گفت که با هم سر کار برویم. من نیز قبول کردم اما به جای رفتن سرکار به بهانه‌ای مرا به خانه‌شان برد. در آنجا از نیت شومی که داشت باخبر شدم و هر چه اعتراض کردم، او توجهی نکرد. از آن روز مدتی گذشت و باز هم علیرضا نیتش را مطرح کرد. بنابراین سعی کردم چند روزی از او فاصله بگیرم. اما باز هم از من این درخواست را کرد. من دیدم راه فراری ندارم. بنابراین او را به باغی کشاندم و قمه‌ای که از قبل در آنجا مخفی کرده بودم را برداشتم و حتی به او گفتم که می‌خواهم او را بکشم. او مرا جدی نگرفت اما من او را کشتم و از خود دفاع کردم.

قتل

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها