خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۲۳۱
تاریخ خبر:

ویدئوی درگیری مرگبار در جشن عروسی زوج تبریزی؛ قتل جوان ۳۰ ساله!

درگیری دسته جمعی حین برگزاری مراسم عروسی در روستای هروی از توابع تبریز، در 13 مهرماه امسال منجر به قتل جوان 30 ساله و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد شد.

ویدئوی درگیری مرگبار در جشن عروسی زوج تبریزی؛ قتل جوان ۳۰ ساله!

به گزارش رکنا، تنها 13 روز از آغاز پاییز امسال گذشته بود و دختر و پسری از روستای هروی تبریز تصمیم به برگزاری مراسم عروسی خود گرفتند تا زندگی مشترکشان را آغاز کنند، اما خبر نداشتند که آغاز این زندگی، پایان زندگی جوانی 30 ساله را رقم خواهد زد.

مراسم عروسی طبق معمول در تالار برگزار شد و مهمان ها یکی پس از دیگری از راه می رسیدند تا در شادی این دختر و پسر تبریزی شریک باشند. حدود 100 نفر از مهمان ها رسیده بودند و هرکسی در گوشه ای از تالار مشغول شادی و خوشگذرانی بود که در این بین یک نفر از مهمان ها برای پایکوبی به میدان آمد، داماد وی نیز برای تشویق پدرزن خود و بنابر رسم قدیمی اقدام به ریختن پول بر سر پدرزنش کرد اما در این حین شخص دیگری نیز از میان جمعیت برخواست تا همراه پدرزن به رقص و پایکوبی مشغول شود.

اما نتیجه این رقص و پایکوبی، چیزی جز دعوا و درگیری نشد و همین امر باعث بهم خوردن مراسم شد، چرا که نزدیکان آنان نیز به میان آمده و به شدت درگیری دامن زدند. درگیری که ادامه آن با ملحق شدن تمام مهمان های حاضر در عروسی به بیرون از تالار کشید.

خیابان مقابل تالار پر از افراد حاضر در عروسی می‌شود، افرادی که هرکدام قمه یا چوبی در دست داشتند و بر سر همدیگر می‌زدند که نهایت این درگیری منجر به قتل جوان 30 ساله و زخمی شدن تعداد بیشماری از آنان می شود، افرادی که غرق در خون خود بر زمین افتاده بودند.

به دنبال گزارش مردمی به پلیس 110 ماموران کلانتری باسمنج همراه تیمی از کارآگاهان دایره جنایی این شهر و نیز بازپرس ویژه قتل تبریز بلافاصله در محل حادثه حضور می یابند تا ضمن خاتمه دادن به درگیری و ممانعت از کشته یا زخمی شدن افراد دیگر و بازگرداندن آرامش به روستا، مسببان حادثه را نیز دستگیر کنند.

گزارش رکنا حاکی است، با تلاش بازپرس پرونده، در حال حاضر تمام عوامل درگیر در این نزاع دسته جمعی دستگیر شدند و تعداد زیادی از آنان در زندان به سر می برند و تعدادی از مجروحان نیز در بیمارستان و در کما هستند.

خبرنگار: فاطمه قلی پور گنجه لو

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها