خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۹۰۷
تاریخ خبر:

جزییات جدید از ناپدید شدن معمایی حدیث اسلامی، دخترِ ۲۶ ساله‌ی مشهدی

در پی خبر مفقود شدن دختری به نام حدیث اسلامی رئیس پلیس خراسان رضوی اعلام کرد: در این پرونده همچنان به دنبال سرنخ های جدید می گردیم.

جزییات جدید از ناپدید شدن معمایی حدیث اسلامی، دخترِ ۲۶ ساله‌ی مشهدی

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ضمن اشاره به آخرین وضعیت پرونده حدیث اسلامی، خانم جوان و ۲۶ ساله مشهدی عنوان کرد: گزارش فقدان یک خانم ۲۶ ساله به ما اعلام شد و پیگیری‌های تخصصی پلیس پیرامون این گزارش آغاز شد و منتظر به نتیجه رسیدن آن هستیم.

وی ادامه داد: پلیس ضمن بررسی ابعاد این پرونده، به سرنخ‌هایی رسیده است و انشاالله ظرف مدت امروز یا فردا، ابعاد این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: با تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، رسما اعلام می‌کنیم موضوع ربایش این زن جوان منتفی است. اکنون مهم‌ترین مسئله، تکمیل تحقیقات ماست و جزئیات پرونده در ادامه اطلاع رسانی خواهد شد.

کارآگاه شفیع‌زاده خاطرنشان ساخت: فرضیه‌هایی برای پلیس محتمل است و پیگیری‌های ما به زودی منجر به نتیجه خواهد شد و همانگونه که عنوان شد، اخبار نهایی تحقیقات و سرنخ‌ها احتمالا امروز اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ حدیث اسلامی زن جوان ۲۶ ساله‌ای است که به عنوان فیلمبردار در مراسم‌های عروسی شرکت می‌کرده و شب حادثه در بازگشت از یک مراسم عروسی و مقابل درب منزل خود ناپدید شده است.

آخرین یافته‌ها به نقل از همسر و مادر این زن جوان حاکی از آن است که تلفن همراه وی در آزادراه باغچه به سمت تهران پیدا شده است و خودرو او در میدان پانزده خرداد (فلکه ضد) مشهد مفقود شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها