خبرهای داغ
کدخبر: ۲۳۷۶۱
تاریخ خبر:

آدم‌ربایان گروگان ۱۰ میلیون دلاری خود را در آزادراه تهران - کرج رها کردند

گروگان‌گیران تاجری که برای آزادیش ۱۰ میلیون دلار طلب کرده بودند را در آزادراه تهران - کرج رها کردند.

آدم‌ربایان گروگان ۱۰ میلیون دلاری خود را در آزادراه تهران - کرج رها کردند

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی توضیح داد: در تعطیلات نوروزی زن میانسالی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسرم در  چین، هنگ‌کنگ و ایران تاجر است. او چندی قبل ناگهان ناپدید شد. ما حدس می‌زدیم او درگیر کار است؛ اما چند مرد جوان تماس گرفتند و مدعی شدند پسرم را ربوده‌اند و با تهدید به قتل در خواست ۱۰ میلیون دلار کردند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین ‌گام راهی خانه موردنظر شدند و دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم را هدف بازبینی قرار دادند اما به سرنخی دست نیافتند و به دنبال تهیه یک لیست از رقبای این تاجر رفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه آدم‌ربایان دوباره تماس گرفتند و در خواست پول کردند اما در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی گسترده مشخص شد این تماس‌ از شمال کشور صورت گرفته  است.

سردار گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در یک قدمی بازداشت متهمان قرار گرفتند، عنوان کردند: متهمان که متوجه شده بودند پلیس مخفیگاه آنها را ردیابی کرده است، فرد ربوده شده را با دستان بسته در اتوبان کرج- تهران رها کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: فرد ربوده شده پس از اینکه آزاد شد در جریان تحقیقات ماجرا را اینطور توضیح داد، در خانه مشغول صرف شام بودم که ناگهان 3 مرد با کلت کمری وارد منزل شدند و پس از اینکه چشمانم را بستند با ایجاد ضرب و جرح من را به شمال کشور ربودند؛ آنها در ازای آزادی‌ام ۱۰ میلیون دلار درخواست کردند اما هنگامی که متوجه شدند پلیس در کمین‌شان است، رهایم کردند و پا به فرار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از آزادی فرد گروگان گرفته شده ماموریت پیدا کردند تا با بررسی‌های بیشتر متهمان را دستگیر کنند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: سایت جنایی
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها