خبرهای داغ
کدخبر: ۴۰۴۸
تاریخ خبر:

قتل ناموسی در خوزستان؛ دستگیری قاتل بهمراه همسرش!

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از کشف قتل ، دستگیری 2 نفر قاتلین و توقیف یک دستگاه خودرو بکارگیری شده در امر قتل در شهرستان شوش خبر داد.

قتل ناموسی در خوزستان؛ دستگیری قاتل بهمراه همسرش!

در تشریح جزئیات این خبر سرهنگ "سیروس دریکوند" گفت: در پی یک فقره قتل در روستای شهرک شهید دانش شهرستان شوش در بهمن ماه سال جاری لذا موضوع بصورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شوش قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد : با تحقیقات گسترده پلیسی عاملین قتل شناسایی و با توجه به متواری شدن قاتل طی اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت در حالی که قاتل به همراه خانمش که همدست وی حین تردد در جاده رصد ، بلافاصله در یک عملیات منسجم و غافلگرانه دستگیر شده و خودرو بکارگیری شده در امر قتل نیز توقیف گردید و متهمین به پلیس آگاهی دلالت که معترف به قتل به انگیزه مسائل اخلاقی کردند.

ریس پلیس آگاهی استان خوزستان در پایان با اشاره به تحویل متهمین تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان گردیدند ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود .

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها