خبرهای داغ
کدخبر: ۴۶۷۱
تاریخ خبر:

پسر ۱۹ ساله: خواهر ۱۲ ساله‌ام را کشتم چون پشت سرش حرف و حدیث بود!

جوان بندرعباسی که خواهر 12 ساله خود را به قتل رسانده بود، اعتراف تلخی کرد.

پسر ۱۹ ساله: خواهر ۱۲ ساله‌ام را کشتم چون پشت سرش حرف و حدیث بود!

نیمه بهمن ماه امسال جسد راحیل در حوالی روستای سرخون بندرعباس در حالی پیدا شد که برادرش بعد از داستان سرایی به قتل او اعتراف کرد. محمد ‍۱۹ ساله در اولین اظهارات خود ادعا کرد چون پشت سر خواهرش در روستا حرف و حدیث بوده، اقدام به قتل او کرده بود.

برادر ۱۹ ساله راحیل در ابتدا چند سناریوی متفاوت تعریف کرد:«اول گفت یک خودرو دنبال ما کرد و راحیل فرار کرد.بعد گفت ۳ نفر به ما حمله کردند و من مجبور شدم خواهرم را بکشم که به او آسیبی نرسد. در آخر هم گفت خواهرم را کشتم چون پشت سرش حرف و حدیث بود.»

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: فردی که خواهر ۱۲ساله خود را با ساطور به قتل رسانده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمجیدکرمی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دختری ۱۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان بندرعباس، تیمی از کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم بررسی صحنه به همراه بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شدند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان استان قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد فردی به هویت محمد ۱۹ ساله که برادر مقتول بوده به دلیل خود زنی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بستری است.

سرهنگ کرمی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه، نامبرده که اقدام به خودکشی ناموفق کرده بود، به قتل خواهر کوچکتر خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با انگیزه خانوادگی و پس از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر با نقشه قبلی خواهر خود را به بیرون از منزل هدایت کرده و با استفاده از سلاح سرد از نوع ساطور به قتل رسانده است.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: قاتل جسدخواهرش را در پتو پیچانده و در بیابان اطراف رها کرده و پس از خودزنی، خانواده وی را پیدا و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده بودند.

copied
ارسال نظر
 
  • سونیا

    وقت بخیر متاسفانه تا وقتی تعصبات کور در ایران هست و متاسفانه قوانین تبعیض ونابرابری زن مرد حاکمه و قوانینی ک برا مرد مجازات سفت سختی ک باعث تکرار این جنایت ها نشه و حتی قوانین پشت مردهاست این وظع ادامه دارد

  • ناشناس

    چرا خودشو نکشته بقیه خانواده رو راحت کنه .ادمی که مشکل داره بهتر خودشو خلاص کنه نه از دیگران مایه بزاره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها