خبرهای داغ
کدخبر: ۵۰۳۲
تاریخ خبر:

زن کاشانی که مواد منفجره می‌فروخت دستگیر شد!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۲ نفر از عاملان قدرت‌ نمایی با سلاح سرد در کاشان خبر داد.

زن کاشانی که مواد منفجره می‌فروخت دستگیر شد!

سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر یک مورد قدرت‌نمایی برای یکی از همشهریان و ایراد خسارت به خودروی شخصی وی با سلاح سرد، توسط دو نفر ناشناس و متواری شدن متهمان در یکی از محلات شهر کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید با همکاری ماموران یگان امداد با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند دو نفر از اراذل و اوباش شاخص و عاملان اصلی این پرونده را شناسایی و در هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

کاکاوند با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: امنیت عمومی مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی بخواهد به هر نوع باعث بر هم زدن آرامش خاطر شهروندان و نظم عمومی جامعه شود با برخورد قاطعانه و محکم پلیس مواجه است.

‌وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری زن فروشنده مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: در پی از دریافت خبر فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط زنی در یک واحد صنفی در شهر کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: ماموران در هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از این واحد صنفی موفق به کشف سه هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک شدند، به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    تربیت خانواده و ژن بد و بی ایمانی پدر و مادر دست به دست هم میدن و یک شیطان را تربیت میکنن و راهی کوچه و خیابان قمه بدست و مردم ازار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها