خبرهای داغ
کدخبر: ۵۰۵۲
تاریخ خبر:

یک نوزاد ۱۱ ماهه در حرم امام خمینی ربوده شد!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف نوزادی که در صحن مطهر امام خمینی (ره) ربوده شده بود، خبر داد.

یک نوزاد ۱۱ ماهه در حرم امام خمینی ربوده شد!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف نوزادی که در صحن مطهر امام خمینی (ره) ربوده شده بود، خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت:‌به دنبال اعلام خبری مبنی بر ربوده شدن یک نوزاد ۱۱ ماهه در صحن مطهر حرم امام خمینی (ره) رسیدگی به پرونده، در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، زوج جوان که برای زیارت از استان خوزستان به صحن مطهر حرم امام خمینی (ره) مراجعه کرده بودند که در این میان نوزاد 11 ماهه آنان توسط فردی ناشناس ربوده شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند یک زن ناشناس هنگامی که زوج جوان حواسشان نبوده نوزاد را ربوده و به سرعت صحن مطهر را ترک کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند او با نوزاد ربوده شده در حال حرکت به سمت مرکز تهران است. بررسی‌های تخصصی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، متهم به دلیل اینکه متوجه شده است پلیس به دنبال او بوده نوزاد را در یکی از محله‌های مرکزی تهران رها کرده و متواری شده است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوزاد ربوده شده را پیدا کردند و با دستور مقام قضائی تحویل خانواده‌اش دادند، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در رابطه با دستگیری متهم پرونده با جدیت ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها