خبرهای داغ
کدخبر: ۵۱۴۲
تاریخ خبر:

چند جوان با پرتاب مواد منفجره باعث مرگ هولناک مرد همدانی شدند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: بازی مرگبار چند جوان با موادمحترقه و منفجره در یکی از محله های همدان جان یک مرد میانسال را گرفت.

چند جوان با پرتاب مواد منفجره باعث مرگ هولناک مرد همدانی شدند!

دکتر ارتین کمالی اظهار کرد: روز گذشته -یکشنبه ۲۱ اسفندماه- چند جوان ترقه بازی می‌کردند و آقایی ۵۰ ساله آن اطراف بوده که یک ماده منفجره بر سرش پرتاب می شود.

وی افزود: متأسفانه با اصابت ماده منفجره، این فرد از ناحیه سر و جمجمه دچار مصدومیت شدید شده و با وجود اینکه به بیمارستان انتقال یافت و تحت مداوا قرار گرفت، جان باخت.

کمالی خاطرنشان کرد: متأسفانه در هفته نخست اسفندماه نیز شاهد آسیب دیدن 2 پسر جوان و فوت یک نفر بر اثر حوادث ناشی از مواد منفجره و محترقه بوده ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در ادامه از گازگرفتگی یک راننده تریلی در روز گذشته خبر داد و گفت: این راننده سمت رزن برای استراحت توقف داشته و به علت سردی هوا اقدام به روش کردن پیک نیک در کابین ماشین می‌کند و متأسفانه دچار مسمومیت با گازمونوکسیدکربن و مرگ می شود.

copied
ارسال نظر
 
  • محمد

    بنظرمن هیچ جای دنیا یک چنین وحشی گری خار ج ازکنترلی را بنام چهارشنبه سوری ندارنده رسال ماوقایع خیلی زیادی که منجر بهمرگ یا اتش سوزی های خیلی بزرگ ونقص عضو وضرر جبر ان ناپذیر میشویم
    این چهارشنبه سو ری هاباید برداشته شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها