خبرهای داغ
کدخبر: ۵۹۸۱
تاریخ خبر:

نکات مهم برای ایمن ماندن از شر جیب‌برها در فصل تابستان!

تابستان نزدیک است و برای مسافرانی که از هم اکنون به فکر برنامه‌ریزی برای داشتن تعطیلاتی دلپذیر هستند، توجه به ایمنی سفر نیز ضروری است.

نکات مهم برای ایمن ماندن از شر جیب‌برها در فصل تابستان!

از آنجا که سفر به شهرهای مختلف اروپایی مانند لندن، پاریس و رم برای اغلب ساکان این قاره در تابستان رواج بسیاری دارد، نگاهی به تحقیقات انجام شده توسط وبسایت انگلیسی Quotezone درباره هزاران مسافری که هنگام بازدید از شهرهای توریستی اروپا قربانی انواع سرقت‌ها شده‌اند و کیف پول و چمدان‌هایشان را از دست داده‌اند، به موقع و مناسب به نظر می‌رسد.

این وبسایت انگلیسی که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعال است، به کمک اطلاعات منتشر شده در بخش دیدگاه های وبسایت Tripadvisor، وضعیت امنیت مسافران را در مهمترین مقاصد گردشگری اروپایی بررسی کرده و بطور مشخص به دنبال آن بوده است که در کدام شهرها گردشگران بیش از دیگر مناطق، قربانی جیب‌برها شده‌اند.

بر اساس یافته‌های این وبسایت، کشورهای اروپایی که بیشترین تعداد جیب‌بری در آنها گزارش شده، به ترتیب عبارتند از: ایتالیا، فرانسه، هلند، آلمان، یونان، اسپانیا، پرتغال، ترکیه، ایرلند و لهستان.

نکات مهم برای ایمن ماندن از شر جیب‌برها

هوشیار باشید و اشیای قیمتی خود را در مکانی امن مانند گاوصندوق هتل نگه دارید.

برای سفر نیز سعی کنید یک کیف امن انتخاب کنید؛ مثلا کیفی که زیپ دارد و درش کاملا بسته می‌شود یا کیفی که بتوان آن را کاملا به خود چسباند؛ همچنین استفاده از کمربندی که محفظه‌ای برای نگهداری از پول دارد توصیه می‌شود.

سعی کنید هرگز وسایل شخصی را بدون مراقبت رها نکنید؛ بویژه آنکه برخی شرکت‌های اروپایی بیمه مسافرتی می‌توانند با طرح استدلال‌هایی مانند اینکه بطور منطقی مراقب وسایلتان نبوده‌اید، از پرداخت خسارت خودداری کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها