خبرهای داغ
کدخبر: ۶۳۵۴
تاریخ خبر:

قتل داماد با انفجار هدیه دوست پسر سابق عروس!

مردی برای هدیه عروسی دوست‌دختر سابق خود، بمب فرستاد و موجب قتل داماد شد.

قتل داماد با انفجار هدیه دوست پسر سابق عروس!

مردی برای هدیه عروسی دوست‌دختر سابق خود، بمب فرستاد و موجب قتل داماد شد.  همندرا مراوی، تازه‌داماد هندی در حال باز کردن کادوهای هدیه عروسی‌شان بود که در اثر انفجار بمبی که به عنوان هدیه برای او و تازه‌عروس فرستاده شده بود، جان خود را از دست داد. شدت انفجار به حدی بود که خانه این تازه‌داماد و عروس اهل روستای چاماری فرو ریخت.

قتل داماد توسط انفجار هدیه دوست پسر سابق عروس!

راج‌کومار، برادر مراوی، به داماد در باز کردن هدایا کمک می‌کرد که ناگهان بمبی که در یک سیستم صوتی خانگی جاسازی شده بود، منفجر شد. او نیز پس از چند روز در بیمارستان در اثر جراحت‌های ناشی از انفجار جان خود را از دست داد.

در این حادثه، ۴ نفر دیگر، از جمله یک کودک ۱۸ ماهه هم مجروح شدند. بنابر سنت، عروس هنوز به خانه همسرش نرفته بود.

سارجو مرکام، ۳۳ ساله، دوست‌ سابق عروس، به این اقدام خود اعتراف کرد و آن را انتقامی از دوست‌دختر سابق خود که با فرد دیگری ازدواج کرده بود، می‌دانست.

تازه‌عروس وقتی متوجه شده بود که سارجو مرکام، همسر و دو پسر دارد که از او مخفی کرده بود، دوستی‌اش با او را بهم زده و با مراوی ازدواج می‌کند. سارجو مرکام هم او را تهدید کرده بود که ممکن است او با مراوی ازدواج کند، اما هرگز خوشبخت نخواهد شد. پلیس مرکام را دستگیر کرد و به قانون سپرد. بنابر قوانین هند مرکام به اشد مجازات که حبس ابد است محکوم خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها