خبرهای داغ
کدخبر: ۶۷۰۶
تاریخ خبر:

قتل خانواده همسر و آتش زدن خانه پدر زن برای دیدن فرزند در تبریز!

در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده‌اند.

قتل خانواده همسر و آتش زدن خانه پدر زن برای دیدن فرزند در تبریز!

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مرد جوانی که به دلیل اختلاف خانوادگی و دیدن فرزندش ۳ نفر را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

ابراهیم محمودی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی مبنی بر وقوع درگیری و قتل خانوادگی در یکی از محلات تبریز، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۱ و مأموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس با شگرد‌های خاص پلیسی متهم را زمین گیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد؛ خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه شوند برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها