خبرهای داغ
کدخبر: ۶۷۷۱
تاریخ خبر:

جزئیات قتل حمیدرضا البداغی که در دفاع از دختر جوان به شهادت رسید

مادر حمیدرضا الداغی گفت: حمیدرضا دائما حتی به اعضای خانواده خود نیز ارزش و معرفت عمیق دینی را توصیه می‌کرد تا اینکه جان خود را در همین راه فدا کرد.

جزئیات قتل حمیدرضا البداغی که در دفاع از دختر جوان به شهادت رسید

حمیدرضا الداغی را شهید عفت و غیرت نامیدند. شهید الداغی به دنبال دفاع از دو دختر در برابر مزاحمان در سبزوار به فیض شهادت نائل آمد. مادر حمیدرضا الداغی در سبزوار از منش خیرخواهانه و مردم داری این شهید در دفاع از ارزش‌های دینی و غیرت و تعصب گفت. در ادامه جزییات ماجرای شهادت الداغی را بخوانید. هم چنین اولین ویدیو از دستگیری و محاکمه عاملان شهادت حمیدرضا الداغی را مشاهده خواهید کرد. شهادت این شهید جوانمرد در فضای مجازی نیز واکنش هایی به همراه داشته است که تعدادی از آن ها را در این مطلب آورده ایم.

ماجرای شهادت حمیدرضا الداغی

شامگاه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند. حمیدرضا الداغی که خود پدر است و دختر دارد. متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می‌شود و بلافاصله شجاعانه و غیرتمندانه برای نجات او با دزدان نوامیس مردم درگیر می‌شود و تلاش می‌کند دختر را از مهلکه نجات دهد، اما در این حین اشرار او را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهند و دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

جزییات شهادت حمیدرضا الداغی

شهید حمید رضا الداغی طبق اطلاعات اعلامی از سوی نیرو‌های قضایی و امنیتی، توضیحات خانواده و ثبت دوربین‌های مدار بسته در محل وقوع جرم، ساعت ٢١ در یکی از معابر شهری سبزوار پس از آنکه تعرض کنندگان به دو دختر جوان را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهد، به منظور دفاع از همشهریان خود وارد درگیری شده و پس از مورد آنکه به شدت مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار می‌گیرد به فیض شهادت نائل می‌شود.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    چشم سیستم قضایی روشن که یک قاتل رو که هن وز سه سال از قتل اولش نگذشته ول می کنند تا راست راست توی خیابون راه بره و الواتی کنه ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها