خبرهای داغ
کدخبر: ۶۹۱۸
تاریخ خبر:

آدم‌ربایی پسر ۱۳ ساله در تهران برای ۳ هزار دلار!

پلیس پایتخت به‌دنبال افرادی است که پسر ۱۳ساله‌ای را ربوده و پس از شکنجه دادن وی در برابر آزادی‌اش ۳۰۰۰ دلار طلب کرده‌اند.

آدم‌ربایی پسر ۱۳ ساله در تهران برای ۳ هزار دلار!

دو روز پیش مردی میانسال با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد، پسر 13 ساله‌اش ربوده شده و برای نجات او درخواست کمک کرد‌. با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: من و خانواده‌ام در ایالت «تخار» افغانستان زندگی می‌کردیم که برای کار به ایران آمدیم و به شیراز رفتیم. پسر ۱۳‌ ساله‌ام نیز یک‌سال پیش آمد و در تهران مشغول به کار در یک رستوران شد‌. می‌خواستیم پول جمع کنیم و برای ادامه زندگی به کشورمان برگردیم که پسرم ربوده شد.

شامگاه ۲۸ فروردین امسال با پسرم رحمان حرف زدم که گفت از رستوران محل کارش بیرون آمده و می‌خواهد برای شرکت در یک مهمانی شبانه نزد چند نفر از هموطنانم برود و بعد بازمی‌گردد. آخر شب هر چه به او زنگ زدم جواب نداد و بعد تلفن خاموش شد‌. سراغش را از دوستانش در مهمانی گرفتم که گفتند آنجا را  ترک کرده و دیگر خبری ندارند و حتی همکارانش  در رستوران نیز از او بی‌خبر بودند. وقتی خبری از پسرم نشد به تهران آمدم و در کلانتری شکایت کردم.  

شاکی ادامه داد: در چند روز گذشته مردی ناشناس از طریق ایمو به ما زنگ می‌زد و پیام می‌داد که پسرم را ربوده و در برابر آزادی‌اش باید ۳۰۰۰ دلار بپردازم در غیر این صورت او را به قتل می‌رساند و تهدید کرده بود که نباید پای پلیس به میان بیاید‌. فیلم‌هایی از شکنجه پسرم را برایم ارسال کردند. من یک کارگرم و چگونه می‌توانم ۳۰۰۰ دلار برای آزادی او جور کنم. گمان می‌کنم آدم‌ربا ها پسرم را اشتباه به جای پسر یکی از اقوام که تاجر است به گروگان گرفته است.

سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: تحقیقات پلیس تهران برای دستگیری مرد آدم‌ربا و نجات گروگان نوجوان ادامه‌دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها