خبرهای داغ
کدخبر: ۷۰۷۱
تاریخ خبر:

قتل پسر ۲۰ ساله توسط پدر در مازندران؛ جسد در جنگل کشف شد!

قتل پسرجوانی در آمل به دست پدرش و نیز گزارش قتل مادر و پسری در خانه ویلایی‌شان در فریدونکنار کارآگاهان پلیس آگاهی ‌مازندران را با دو پرونده ‌جنایی رو‌به‌رو کرد.

قتل پسر ۲۰ ساله توسط پدر در مازندران؛ جسد در جنگل کشف شد!

اوایل‌ هفته گذشته ‌مردی به منطقه جنگلی آب پری رویان در استان مازندران رفته بود که با جسد مردی در میان درختان رو‌به‌رو شد که دست‌ها و پاهایش با طناب بسته شده بود و آثار خفگی نیز روی گردنش دیده می‌شد. او وحشت‌زده با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت ‌و ماجرا را اطلاع داد.‌

بعد از آن تیم جنایی پلیس آگاهی آمل برای ‌بررسی ماجرا به آنجا رفتند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که ساعت‌ها از مرگ وی می‌گذرد و قاتل یا قاتلان جسد او را بعد از قتل در منطقه جنگلی‌ رها کرده‌اند.  پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این‌که خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردند که پسر جوان آنها‌ چند روزی است به خانه بازنگشته و تاکنون موفق به یافتن وی نشده‌اند.‌

بررسی‌ها نشان داد، جسد متعلق به این خانواده است. با تحقیقات محلی مشخص شد‌، مرد جوان با پدرش اختلافاتی داشته است. ‌همین موضوع باعث شد پدر خانواده ‌چند روز پیش به عنوان مظنون به قتل بازداشت شود‌. او در جریان تحقیقات‌ به قتل اعتراف کرد و گفت‌: پس از قتل پسرم‌ جسدش را در همان محل رها کردم. مرد فرزندکش به اتهام قتل پسر۲۰ ‌ساله‌اش در بازداشت به سر می‌برد و تحقیق از او درباره انگیزه‌اش ادامه دارد‌.

   قتل مادر و پسر

همزمان با کشف راز این قتل‌، گزارش قتل دیگری در استان مازندران به ماموران ‌پلیس جنایی شهرستان فریدونکنار اعلام شد.‌ آنها روز چهارشنبه‌ ۱۳ اردیبهشت امسال به محل قتل که خانه‌ای ویلایی بود اعزام شده و با جسد زن سالخورده و پسر‌ میانسال او رو به‌رو شدند. ‌وسایل خانه کمی به‌هم ریخته و شواهد حاکی بود که‌ مرگ آن دو بر اثر اصابت جسمی سخت‌ به ناحیه سر بوده است.‌ درجریان تحقیقات مشخص شد پسر دیگر خانواده اجساد‌ را یافته و به پلیس اطلاع داده است. ‌بنابراین از او تحقیق کردند که وی گفت‌: مادرم با برادرم در این خانه زندگی ‌می‌کردند. شب قبل هر چه به آنها ‌زنگ زدم پاسخ ندادند. دلنگران شدم و امروز به خانه‌شان آمدم ‌که ‌با جسد‌ مادرم و برادرم رو‌به‌رو شدم. ‌خودروی پژو که در خانه داشتند به سرقت رفته است.‌ گمان می‌کنم آن ۲ با سارق درگیر شده و بعد به قتل رسیده باشند‌. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد‌.‌ این در حالی بود که دستور توقیف پژو سرقتی هم صادر و روز بعد از کشف جسد‌، خودروی مورد نظر هنگام تردد در شهرستان رامسر شناسایی و توقیف شد‌. راننده‌ آن نیز بازداشت و به اداره پلیس فریدونکنار‌ منتقل شد‌. متهم بازداشت شده در جریان تحقیقات مدعی شد نقشی در قتل مادر و پسر نداشته و فقط خودروی‌شان را به سرقت برده و می‌خواسته آن را بفروشد که خودرو توقیف و بازداشت شده است. در حالی که او منکر قتل مادر و پسر بود‌، ماموران در بازبینی فیلم دوربین‌های موجود در محل متوجه شدند مردی همراه متهم بازداشت شده با همان خودرو فرارکرده است ‌که تحقیقات برای دستگیری این فرد و مشخص شدن راز قتل ادامه‌ دارد‌.

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس مازندران در این باره گفت: با بررسی‌های تکمیلی مشخص شد، عامل یا عاملان جنایت از خانه مقتولان مقداری طلا و خودرو سرقت کردند که پس از توقیف خودرو در رامسر به بازرسی آن پرداخته و بخشی از طلاهای سرقتی را کشف کردند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها