خبرهای داغ
کدخبر: ۷۵۵۵
تاریخ خبر:

پشت پرده کشتار فجیح سگ‌ها در مرند چیست؟ +۱۶

یک شهروند از مرند در گزارشی تصویری از کشتار سگ‌ها در محل دفن زباله در مرند اطلاع داد. شهردار مرند در گفتگویی این موضوع را تکذیب کرد.

پشت پرده کشتار فجیح سگ‌ها در مرند چیست؟ +۱۶

شهردار مرند گفت: ویدیو منتشر شده در فضای مجازی که در آن ادعا می‌شود سگ‌های ولگرد در محل دفن زباله شهر مرند کشته و رها شده اند، مربوط به شهر مرند نیست. احتمالا حوالی خوی رخ داده است البته با قطعیت در مورد خوی نمی‌توانم بگویم باید تحقیق بیشتری صورت گیرد.

رضا اسدی، شهردار شهر مرند در گفتگو با رکنا با اشاره به اینکه شهر مرند برخوردار از اکیپ زنده گیری و رهاسازی در محل نگهداری از سگ‌های بی صاحب است، تصریح کرد: ویدیو منتشر شده در فضای مجازی که در آن ادعا می‌شود سگ‌های ولگرد در محل دفن زباله شهر مرند کشته و رها شده اند، مربوط به شهر مرند نیست.

وی گفت: اقدام زنده گیری و نگهداری توسط شهرداری و غذارسانی توسط یکی از انجمن‌های مردم نهاد این منطقه انجام می‌گیرد و ما به هیچ عنوان اقدامی برای حذف فیزیکی این حیوانات از منطقه نداشته ایم.

شهردار مرند بیان داشت: این ویدیو و آدرسی که مربوط به یکی از روستا‌های عنوان شده در متن منتشر شده است اصلا ارتباطی با شهر مرند ندارد و فاصله زیادی با این شهر دارد.

اسدی با اشاره به اینکه برآوردی از تعداد سگ‌های بدون صاحب در این منطقه نشده است، افزود: در طی ۴ ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ مورد از این سگ‌ها زنده گیری و در مرکز نگهداری رهاسازی شده است. همچنین پیگیر راه اندازی مرکز عقیم سازی سگ‌ها در این منطقه نیز هستیم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها