خبرهای داغ
کدخبر: ۸۰۳۵
تاریخ خبر:

ویدئویی از بازداشت یک سارق خودرو حین سرقت

یک سارق حرفه‌ای خودرو، حین سرقت خودرو بازداشت شد.

ویدئویی از بازداشت یک سارق خودرو حین سرقت

یک سارق حرفه‌ای خودرو، حین سرقت خودرو توسط پلس غافلگیر و بازداشت شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اردیبهشت ماه امسال در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در محدوده خیابان چیتگر در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو پارس با ۲ سرنشین که پلاک آن به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده بود مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

وی افزود: در همین حین متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف کرده و یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پژو پارس مسروقه پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی در خلاف جهت اتوبان متواری شده و به هشدارهای مأموران بی‌توجهی می‌کند که مأموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف کرده و موفق به دستگیری مرد میانسال شدند. 

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه از خودروی پراید آلات و ادوات سرقت و سه عدد کامپیوتر خودرو کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم ۵۳ ساله پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پژو پارس و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: فارس
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها