خبرهای داغ
کدخبر: ۹۲۳۵
تاریخ خبر:

مرد متاهل در دام زن صیغه‌ای؛ خیانت مرد جوان آینده‌اش را تباه کرد!

افسوس که فریب عشوه های اینترنتی زن جوانی را خوردم که در چت روم با هم آشنا شدیم.

مرد متاهل در دام زن صیغه‌ای؛ خیانت مرد جوان آینده‌اش را تباه کرد!

کارمند ساده‌ای هستم و به سختی خرج زندگی‌ام را تامین می‌کنم. من ۲ سال قبل با دختر دایی‌ام ازدواج کردم و زندگی خوبی دارم. اما افسوس که فریب عشوه‌های اینترنتی زن جوانی را خوردم که در چت روم با هم آشنا شدیم و رابطه ما خیلی زود به قرار ملاقات و دیدار در پارک انجامید.  مرد ۳۱ ساله در دایره اجتماعی کلانتری افزود: رابطه با این زن مطلقه وسوسه‌ام کرد تا او را به عقد موقت خودم دربیاورم و ناهید به خاطر این که عشق و دوستی خودش را ثابت کند یک خودروی سواری پراید خرید و آن را در اختیارم گذاشت. فریب همسرم برای پنهان کردن زن صیغه‌ای من با هماهنگی یکی از دوستان قدیمی‌ام، به همسرم گفتم این خودرو متعلق به دوستم است و می‌خواهم آن را به صورت اقساطی خریداری کنم. بیچاره شریک زندگی‌ام دروغ‌هایم را باور کرد و فریب حرفهایم را خورد و حتی از بابت خرید خودرو خیلی خوشحال شد.

سرقت خودروی پراید و مشکلات جدید

مرد جوان افزود: یک ماه از این ماجرا گذشت و ناهید با حیله و ترفند ۳ میلیون تومان به عنوان قرض از من گرفت اما چند روز بعد خودرو پراید از جلوی خانه‌ام به سرقت رفت و وقتی موضوع را به این زن جوان اطلاع دادم او با ناراحتی گفت باید هرطور شده پول خودرو را جور کنم چون اگر برادرانش بویی از رابطه مخفیانه‌مان و سرقت خودرو ببرند خون به پا خواهند کرد و دچار مشکل خواهم شد. 

​فروش طلاهای همسرم برای بدهی با زن صیغه‌ای

ناهید ادعا کرد خودش موضوع سرقت خودرو را به پلیس اعلام می‌کند و من هم دست به کار شدم و با فروش طلاهای همسرم و گرفتن یک وام بانکی ۶ میلیون تومان دیگر فراهم کردم و به او دادم و ۳ میلیون تومانی را که به عنوان قرض گرفته بود نیز پای حساب و کتاب‌هایمان نوشت.  همسر صیغه‌ای غیبش زد و تلفن‌هایم را جواب نداد! این زن جوان از لحظه‌ای که پول‌های بی‌زبان را از دستم گرفت دیگر به تلفن‌هایم جواب نداد و گفت قصد دارد به عقد رسمی پسر یکی از اقوامش دربیاید. پشت دستم را داغ کردم که دیگر دنبال چنین کارهایی نروم و سرگرم زندگی‌ام شدم.

پیدا شدن پراید سرقتی در نمایشگاه

سرقت زیر سر همسر صیغه‌ای‌ام بود! روز قبل خودرو سرقت شده را داخل یک نمایشگاه خودرو دیدم و وقتی در این باره جست‌وجو کردم فهمیدم ناهید خودش خودرو را برای فروش به نمایشگاه تحویل داده است و سرقت پراید، حقه‌ای برای فریب من بوده است. من هیچ مدرک قانونی برای اثبات حرف‌هایم ندارم فقط می‌توانم بگویم به همین راحتی سرم کلاه رفت و ۲۱ میلیون تومان را باختم.  کارمند ساده‌ای هستم و به سختی خرج زندگی‌ام را تامین می‌کنم. من ۲ سال قبل با دختر دایی‌ام ازدواج کردم و زندگی خوبی دارم. اما افسوس که فریب عشوه های اینترنتی زن جوانی را خوردم!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها