خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۰۴
تاریخ خبر:

چگونه حساب اینستاگرام خود را ببندیم؟

افراد به دلایل مختلف ممکن است تصمیم به حذف دائمی حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. اکثر شبکه‌های اجتماعی محبوب، امکان حذف حساب کاربری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند؛ اما از آنجایی که جذف اکانت برای این پلتفرم‌ها خوشایند نیست، پیدا کردن گزینه حذف اکانت چندان ساده نیست. اینستاگرام هم به عنوان یکی از این محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین ایرانیان، از این قاعده مستثنی نیست، در ادامه نحوه‌ی حذف دائمی اکانت اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

چگونه حساب اینستاگرام خود را ببندیم؟

در حالت کلی به دو شکل می‌شود حساب کاربری اینستاگرام را حذف کرد، یکی اینکه اکانت و تمام دیتا و اطلاعات حساب کاربری به طور دائم حذف شود و دیگری اینکه فقط نمایش حساب کاربری به دیگران متوقف ‌شود و پس از ورود مجدد به حساب کاربری خود امکان استفاده نرمال از اکانت و اطلاعات موجود در آن ممکن شود.

برای حذف حساب کاربری اینستاگرام لازم است تا از طریق نسخه تحت وب اقدام شود.

در مرورگر کروم، فایرفاکس یا سافاری وارد سایت رسمی اینستاگرام Instagram.com بشوید و اطلاعات خواسته شده که شامل نام، ایمیل یا شماره همراه و رمز عبور است را وارد کنید و به اکانت خود ورد کنید.

سپس لینک زیر را وارد آدرس‌بار مرورگر خود کنید تا به صفحه‌ی مخصوص حذف حساب کاربری اینستاگرام انتقال پیدا کنید.

instagram.com/accounts/remove/request/permanent

چگونه حساب اینستاگرام خود را ببندیم؟

علت حذف حساب کاربری خود را انتخاب کنید، توجه داشته باشید که می‌توانید هر گزینه ای که مایل هستید را انتخاب کنید.

چگونه حساب اینستاگرام خود را ببندیم؟

رمز عبور حساب کاربری را مجددا وارد کنید و در نهایت روی گزینه‌ی Delete کلیک کنید. اکانت شما ۳۰ روز بعد به صورت کامل به همراه کلیه اطلاعت شما حذف خواهد شد؛ در این مدت ۳۰ روزه قابلیت بازیابی اکانت وجود دارد ولی بعد از طی شدن این ۳۰ روز برای همیشه حذف خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها