خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۷۰
تاریخ خبر:

چجوری حافظه گوشی را خالی کنیم؟ + ویدئو

در بین مشکلاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش آید هیچ چیز شایع‌تر و بدتر از پر شدن حافظه گوشی هوشمند شما نیست! آن هم در یک موقعیت حساس که برای گرفتن عکس نیاز به فضای خالی دارید. حالا چه باید کرد؟ به نظر شما چگونه می‌توانیم حافظه گوشی اندرویدی خود را خالی کنیم؟ این مقاله می‌خواهیم ۷ روش خالی کردن حافظه گوشی اندرویدی را به شما آموزش دهیم.

حجم ویدیو: ۷.۹۱M مدت زمان : ۰۰:۰۰:۲۷ دانلود

دلیل پر شدن حافظه گوشی چیست؟

در حالت عادی پر شدن حافظه گوشی دلایل مشخصی دارد. وقتی گوشی شما از اتصال حافظهSD پشتیبانی نکند و ظرفیت حافظه داخلی پیش فرض آن محدود باشد پر شدن حافظه ذخیره سازی اطلاعات دستگاه بیش از پیش آزاردهنده می‌شود. دانستن دلایل پر شدن گوشی نقش مهمی در جلوگیری از این کار دارد. وقتی بدانید چه کارهایی باعث اشغال شدن ظرفیت گوشی و حافظه جانبی آن می‌شود راحت تر می‌توانید با آن مقابله کنید.

نصب برنامه‌هایی که بیشتر وقت‌ها به اینترنت متصل هستند: این برنامه‌ها هرازچندگاهی برای بروزرسانی حجم زیادی از داده‌ها را دانلود می‌کنند.

فیلم‌ها وعکس‌ها: با بزرگ‌تر شدن مگاپیکسل دوربین‌ها و افزایش کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها، حجم آنها هم روز به روز بیشتر می‌شود. یکی از دلایل اصلی پر شدن حافظه گوشی همین فیلم‌ها و عکس‌ها هستند.

نصب اپلیکیشن‌های غیر ضروری: یکی دیگر از دلایل حافظه پر، لشکری از اپلیکیشن‌هاست که معمولا به بیشتر آنها هم نیازی ندارید.

ویروسی شدن یا هک شدن گوشی: اگر بدون دلیل و یک شبه حافظه گوشی شما پر شد می‌تواند به دلیل حضور ویروس یا هک شدن گوشی شما باشد!

حالا که دلایل را گفتیم بیایید بهترین روش‌های خالی کردن حافظه گوشی اندرویدی را به شما آموزش دهیم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها