کدخبر: ۸۴۳۱
تاریخ خبر:

کیفیت دوربین آیفون ۱۵ افشا شد

آیفون ۱۵ پرو مکس از دوربین اصلی و فناوری نمایشگر مشابه آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده خواهد کرد.

کیفیت دوربین آیفون ۱۵ افشا شد

افشاگری صورت گفته حاکی از آن است که آیفون ۱۵ پرو مکس از دوربین اصلی و فناوری نمایشگر مشابه آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده خواهد کرد.

افشاگری جدید حاکی از آن است که آیفون ۱۵ پرو مکس از دوربین اصلی و فناوری نمایشگر مشابه آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده خواهد کرد.

همچنین شایعه ای وجود دارد که آیفون ۱۵ پرو مکس فناوری پنل OLED M۱۲ را که در نسل فعلی استفاده می کند، به همراه خواهد داشت. طبق آزمایش ما، این یک پنل شگفت‌انگیز است، اما کاربران ظاهراً نباید انتظار سطح روشنایی جدید دیوانه‌وار یا هر چیز دیگری از آن را داشته باشند.

همانطور که گفته شد، صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است دقیقاً به اندازه صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو مکس نباشد، زیرا گزارش های فعلی ادعا می کنند که گوشی جدید کمی کوتاه تر و ۱۵۹.۸ میلی متر خواهد بود، در مقایسه با ۱۶۰.۷ میلی متر در گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس و کمی باریک تر در ۷۶.۷ میلی متر، به جای ۷۷.۶ میلی متر.

در مورد افزوده‌های جدید مورد انتظار در آیفون ۱۵ پرو مکس، دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ بسیار بحث وجود دارد که ظاهراً منحصر به آیفون ۱۵ پرو مکس خواهد بود و نه پرو معمولی و بزرگ‌نمایی اپتیکال ۶ برابری را ارائه می‌دهد.

همچنین انتظار داریم که خانواده آیفون ۱۵، از جمله پرو مکس، با درگاه USB نوع C عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که اپل A۱۷ Bionic جدید با حالت ۳ نانومتری ساخته شود و ۸ گیگابایت رم LPDDR۵ نیز داشته باشد.

 

منبع: خبر آنلاین
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها