خبرهای داغ
کدخبر: ۹۱۳۹
تاریخ خبر:

هوش مصنوعی به اینستاگرام رسید+ عکس

یکی از منابع دنیای فناوری با انتشار یک اسکرین‌شات، از توسعه چت‌بات اینستاگرام خبر داده است.

هوش مصنوعی به اینستاگرام رسید+ عکس

دیجیاتو نوشت: چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تقریباً همه‌جا هستند و ظاهراً در آینده نزدیک به اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان هم می‌آیند. طبق جدیدترین اطلاعات، اینستاگرام روی یک چت‌بات هوش مصنوعی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یک اسکرین‌شات که توسط منبعی به نام «الساندرو پالوزی» توییت شده است، اطلاعاتی درباره این چت‌بات در اختیارمان قرار می‌دهد؛ اطلاعاتی مانند امکان گفت‌وگو با 30 شخصیت هوش مصنوعی مختلف.

چت‌بات اینستاگرام در راه است

با توجه به تب داغ چت‌بات‌ها، آوردن این فناوری به اینستاگرام توسط متا چندان تعجب‌برانگیز نیست. درحال‌حاضر برخی شبکه‌های اجتماعی مانند اسنپ‌چت به چت‌بات مجهز شده‌اند؛ البته تمام کاربران از آن رضایت ندارند. با توجه به این موضوع، اینستاگرام باید کمی محتاطانه درباره این موضوع فکر کند.

طبق اسکرین‌شات منتشرشده، چت‌بات اینستاگرام می‌تواند به سؤالات جواب داده و همچنین به شما مشاوره دهد. کاربران ظاهراً می‌توانند از میان 30 شخصیت مختلف، یکی را برای گفت‌وگو با چت‌بات استفاده کنند. درحقیقت اینستاگرام می‌خواهد 30 شخصیت هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار دهد تا بهترین آن را برای صحبت انتخاب کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که چت‌بات شبکه اجتماعی متا در اختیارتان قرار می‌دهد، کمک به شما برای نوشتن پیام‌های بهتر است. درحقیقت این چت‌بات به خلاقیت شما کمک می‌کند.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم اینستاگرام برای چت‌بات خود از کدام مدل هوش مصنوعی استفاده می‌کند، البته متا، شرکت مادر این شبکه اجتماعی، چندین مدل زبانی بزرگ دارد که می‌تواند به سراغ بهترین آن‌ها برود.

5864070

اینستاگرام واکنشی به این خبر از خودش نشان نداده؛ بااین‌حال پالوزی تا به امروز چندین ویژگی این شبکه اجتماعی را به‌درستی اعلام کرده است. بنابراین به‌احتمال‌زیاد در آینده شاهد افزودن چت‌بات به این پلتفرم خواهیم بود؛ مخصوصاً اینکه چت‌بات‌هایی مانند ChatGPT بسیار محبوب هستند.

 

منبع: خبر آنلاین
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها