خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۸۰۲
تاریخ خبر:

ویدئویی از ملی‌پوش ایرانی که ۱۹ میلیون بازدیدکننده داشت!

به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.

ویدئویی از ملی‌پوش ایرانی که ۱۹ میلیون بازدیدکننده داشت!

به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند. داستان از این قرار است که زهرا کریمی حین انجام یک حرکت خاص نمایشی پایش می‌لغزد و با سر می‌رود توی دیوار و گچ دیوار فرو می‌ریزد! اما کریمی خدا را شکر دچار مشکل خاصی نشد و بعد آن ویدئو را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت با این مضمون که آدم همیشه نباید موفقیت‌هایش را به نمایش بگذارد. این ویدئو در عرض دو، سه روز و تنها در صفحه شخصی این ورزشکار به ویدئوی باورنکردنی ۱۹ میلیون نفر رسید (شاید حالا که این متن را می‌خوانید بیشتر هم شده باشد).

اما این نخستین‌باری نیست که نام زهرا کریمی اینقدر در فضای مجازی و رسانه‌ای شنیده می‌شود. ۵ سال پیش و در بازی‌های آسیایی جاکارتا تیم ملی کبدی زنان ایران موفق به انجام یک کار تاریخی شد. زهرا و هم‌تیمی‌هایش توانستند برای اولین‌بار با شکست هند قدرتمند قهرمان بازی‌های آسیایی شوند و تنها طلای کاروان زنان ایران در اندونزی را هم کسب کنند. آن تیم به همراه زهرا کریمی این روز‌ها سخت مشغول تمرین هستند تا آن طلای تاریخی را دوباره تکرار کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها