خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۳۷۸
تاریخ خبر:

تصویری شوکه‌کننده از وضعیت دندان‌های هادی چوپان!

هادی چوپان قهرمان پرآوازه کشورمان با منتشر کردن تصویری عجیب و متفاوت در اینستاگرام اش دنبال کنندگان اش را نگران و متحیر کرده است.

تصویری شوکه‌کننده از وضعیت دندان‌های هادی چوپان!

هادی چوپان از 13 سالگی بدنسازی را آغاز کرده است و در سال‌های اخیر موفق شده به قله‌های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه‌ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی‌های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی چوپان همچنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه مجهز بدنسازی را در این شهر مدیریت می‌کند. بی شک هادی چوپان قهرمان پرورش اندام کشورمان در ماه های اخیر به یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی کشور در نزد عموم مردم بدل شده است. حتی قهرمانی شگفت انگیز این بدنساز شیرازی در مسابقات مستر المپیا سبب شده او به عنوان نامزد یکی از برترین ورزشکاران ایران هم انتخاب شود.

البته که در این روزها ابعاد گسترده این شهرت برای هادی چوپان دردسرساز شده است. چرا که فعالیت های اخیر او در فضای مجازی بیش از پیش شدت پیدا کرده و همین امر باعث شده برخی از کاربران منتقد او شوند. در همین خصوص آقای مستر المپیا در تازه ترین فعالیت‌اش در صفحه اینستاگرام‌اش تصویری را منتشر کرده که صدای دنبال کنندگان‌اش را بلند کرده است.

هادی چوپان

copied
ارسال نظر
 
  • محمد

    قهرمانان ورزشی افتخار ایران وایرانیان هس تن و بایدازطرف دولت حمایت بشوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها