خبرهای داغ
کدخبر: ۷۱۲۴
تاریخ خبر:

حضور جنجالی ایلان ماسک در مسابقات فرمول یک میامی

این روزها میامی مملو از ستاره‌های مشهور و تاجران ثروتمند است. گرندپری میامی از امروز یکشنبه ۷ مِی ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر به وقت شرعی و ۷:۳۰ بعدازظهر به وقت گرینویچ آغاز شد.

حضور جنجالی ایلان ماسک در مسابقات فرمول یک میامی

مسابقات بزرگ فرمول یک میامی بازگشته و فقط خودروها نیستند که سر و صدا به پا می‌کنند. کارآفرینان برجسته، ستارگان هالیوود و بازیکنان فوتبال هم در مسابقات حاضر می‌شوند و نمایش فرمول یک را به یک رویداد پر ستاره تبدیل می‌کنند.

ایلان ماسک، لری الیسون، و جف بزوس در رویداد دیده شدند و هیاهوی زیادی در بین طرفداران فرمول یک ایجاد کردند. ماسک و الیسون در گاراژ ردبول دیده شدند، در حالی که بزوس در گاراژ مک‌لارن حاضر شد. آیا این بدان معناست که ثروتمندترین مردان روی کره زمین در حال بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در فرمول یک هستند؟ فقط زمان مشخص می‌کند.

حضور جنجالی ایلان ماسک در مسابقات فرمول یک میامی

در همین حال، ستاره‌های هالیوود وین دیزل و میشل رودریگس هنگام بازدید از استادیوم هارد راک در روز پنجشنبه جمعیت زیادی را به دور خود جمع کردند. این دو ستاره که در سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» نقش‌آفرینی کردند، مدتی را در گاراژ مک‌لارن گذراندند، جایی که مزه هجوم آدرنالین ناشی از مسابقه را چشیده بودند.

رپر معروف ASAP Rocky نیز در بین جمعیت دیده شد و از قهرمان هفت دوره جهان، لوئیس همیلتون، بازدید VIP از گاراژ مرسدس را دریافت کرد. و غیر از افراد مشهور، تیم فوتبال آمریکایی میامی دلفینز نیز در مراسم حضور یافت.

با حضور افراد مشهور و مهمانان برجسته، گرندپری امسال میامی به یکی از بزرگترین رویدادهای سال تبدیل می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها