خبرهای داغ
کدخبر: ۴۱۰۵
تاریخ خبر:

این ۶ حرکت شما را به شدت جذاب میکند!

وقتی صحبت از سلایق مختلف می‌شود، همیشه همه چیز قابل پیش بینی نیست. چیزی که برای یک نفر جذاب است ممکن است برای دیگری جذاب نباشد.

این ۶ حرکت شما را به شدت جذاب میکند!

با این حال، برخی از چیزهای کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت وجود دارند که مثل آهن ربا دیگران را به خود جذب می‌کنند. در ادامه فهرستی از ویژگی هایی را مشاهده می‌کنید که به عقیده بسیاری از افراد، به جذابیت زن‌ها می‌افزاید.

این ۶ حرکت شما را به شدت جذاب میکند!

۱. رژ لب قرمز

قرمز با گرما و انرژی مثبت مرتبط است. چشم‌ ها، لب‌ ها و ابروها با گذشت زمان کم‌رنگ‌تر می‌شوند، بنابراین رژ لب قرمز، رنگ کلی شما را زیباتر می‌کند. رژ لب قرمز مایع همچنین به لب‌ های باریک‌تر حجم و بافت می‌دهد.

۲. کج کردن سر

به گفته یک متخصص زبان بدن، کمی خم کردن سر به سمت راست یک تکنیک کلاسیک عشوه گری است که ظاهر شما را بهبود می‌بخشد. وقتی این کار را انجام می‌دهید، عضلات صورتتان شل می‌شوند و لبخندتان متقارن‌تر و طبیعی‌تر می‌شود.

این ۶ حرکت شما را به شدت جذاب میکند!

۳. لبخند زدن با چشم

لبخند زدن با چشم، شما را فتوژنیک تر و جذاب تر می‌کند. اگرچه لبخند واقعی باعث ایجاد خطوط پنجه کلاغی می‌شود، استخوان گونه ها را بالا می‌برد و خطوط لبخند را در اطراف دهان و بینی برجسته‌تر می‌کند، اما هنوز هم جذاب تلقی می‌شود. لبخندهای ساختگی افراد را دلزده می‌کند و می‌تواند شادی درونی ما را تقلیل دهد.

این ۶ حرکت شما را به شدت جذاب میکند!

۴. جای زخم

بر اساس علم، زنان بیشتر جذب مردانی می‌شوند که روی صورتشان جای زخم وجود دارد. گویی این زخم‌ها را نشانه مردانگی، قدرت و شجاعت می‌دانند. با این حال، زنان با یا بدون زخم به یک اندازه زیبا ارزیابی شده‌اند. در هر صورت، اکثر مردم می‌گویند که این ویژگی ظاهری به فرد کاراکتر می‌بخشد و نشان دهنده اعتماد به نفس اوست.

این ۶ حرکت شما را به شدت جذاب میکند!

۵. گونه سرخ

یک مطالعه نشان داد که زنان دارای گونه های گلگون نسبت به زنان با رنگ های رنگ پریده، از نظر دیگران سالم‌تر و جذاب‌تر هستند. علاوه بر این، پسرها با دیدن یک دختر که صورتش سرخ شده، بیشتر احساس حامی بودن می‌کنند.

 

این ۶ حرکت شما را به شدت جذاب میکند!

۶. یقه اسکی

ممکن است این لباس به نظرتان دمُده باشد، اما در واقع شما را جذاب، مرموز و بامزه می‌کند. یقه اسکی شما را لاغرتر نشان می‌دهد، چهره‌تان را برجسته‌تر و اندامتان را بلندتر می‌کند. به‌علاوه، حال و هوای غیررسمی و در عین حال ساده‌ای به شما می‌بخشد.

برای شما چه ویژگی های فیزیکی جذاب است؟ در میان کسانی که شما را به خود جذب می‌کنند چه ویژگی های مشابهی می‌بینید؟ در بخش نظرات برایمان بنویسید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها