خبرهای داغ
کدخبر: ۹۱۵۹
تاریخ خبر:

چگونه آرایشی را انتخاب کنیم که واقعاً به ما بخورد؟ ترفند و تکنیک‌ها

چگونه آرایشی را انتخاب کنیم که واقعاً به ما بخورد؟ ترفند و تکنیک‌ها

بدون شک، زیبایی فردی خواسته هر یک از ما هست. با این حال، این ممکن است به معنی این نباشد که هر نوع آرایش و میکاپ برای هر یک از ما مناسب است. پیدا کردن نوع آرایشی که به شما بخورد، ممکن است یک چالش باشد، اما با استفاده از چندین تکنیک و ترفند، می‌توانید نوع آرایشی که به شما می‌آید را شناسایی کنید.

 

ترفندهای آرایشی:

 

نگاهی به رنگ پوست خود بیندازید

یکی از مهم‌ترین جوانب در شناسایی نوع آرایش مناسب، درک رنگ پوست خود است. آیا پوست شما سرد، گرم یا ترکیب این دو است؟ رنگ‌های گرم معمولاً طلایی یا زردانه هستند، در حالی که رنگ‌های سرد رنگ پایه صورتی یا آبی را دارند. پوست ترکیبی می‌تواند هر دو نوع پایه رنگی را داشته باشد.

 

در نظر بگیرید که چه رنگی را بیشتر دوست دارید

رنگ‌هایی که شما در لباس و آرایش دوست دارید، نشانگری می‌تواند باشد که چه نوع آرایشی برای شما مناسب است. برای مثال، اگر شما معمولاً به رنگ‌های تیره یا محدود می‌رسید، ممکن است یک آرایش گوتیک یا گرانگویا برای شما مناسب باشد. اگر به رنگ‌های شاد و روشن علاقه‌مند هستید، آرایش پاپ یا کیچ ممکن است بهترین گزینه باشد.

 

ترفند بررسی شکل چهره‌تان

شکل چهره شما نیز در تعیین نوع آرایش مناسب برای شما نقش مهمی دارد. برخی آرایش‌ها، مانند آرایش کانتور، ممکن است بهتر به شکل‌های خاصی از چهره بخورند. مثلاً، اگر چهره‌ی بیضی دارید، آرایش کانتور ممکن است ویژگی‌های چهره شما را بهتر نشان دهد.

 

8aaa31f899ac46f8a7e50c0aa3756e07

 

نگاهی به رنگ چشم و موی خود بیندازید

رنگ چشم و موی شما نیز می‌تواند در تعیین نوع آرایش مناسب برای شما نقش داشته باشد. برای مثال، اگر چشمان شما سبز هستند و موی شما قهوه‌ای، رنگ‌های گرم مثل زرد و طلایی در آرایش شما خوب به نظر می‌رسند. اگر چشمانتان آبی و موی شما بلوند است، رنگ‌های سرد مثل خاکستری و نقره‌ای ممکن است به شما بخورند.

 

6ca21a374c9e4f18926aa44eceff7b3f

 

ترفند  بررسی استایل لباس خود

استایل لباس شما نیز می‌تواند نشانگر نوع آرایش مناسب برای شما باشد. اگر شما معمولاً لباس‌های رسمی و سنتی می‌پوشید، آرایش کلاسیک یا خطی ممکن است به شما بخورد. اگر شما به استایل گرانج یا بوهمی میل دارید، آرایش خلاقانه و هنری ممکن است مناسب شما باشد.

 

ترفند آزمون و خطا

بهترین روش برای شناسایی نوع آرایش مناسب برای شما، تجربه و خطا است. امتحان کردن رنگ‌ها و تکنیک‌های مختلف آرایش و مشاهده چگونگی جلوه دادن آن‌ها به شما، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین آرایش برای خود را پیدا کنید.

 

سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید

در نهایت، شما باید نوع آرایشی که با آن احساس راحتی دارید را انجام دهید. اگر شما احساس می‌کنید که یک نوع آرایش خاص به شما می‌خورد، حتی اگر این با همه معیارهای مذکور در بالا مطابقت ندارد، باید به احساس خود اعتماد کنید. آرایش یک فرم بیان شخصی است و شما باید در انتخاب آن راحت باشید.

در نهایت، برای یافتن نوع آرایشی که به شما می‌آید، باید به خودتان نگاه کنید. شناسایی اینکه چه رنگ‌ها، استایل‌ها و تکنیک‌هایی که شما را برجسته می‌کنند، یک فرآیند تجربی است. اما با استفاده از این راهنما، شما می‌توانید روند را آغاز کنید و به زیبایی طبیعی خود نزدیک‌تر شوید.

 

copied
ارسال نظر
 
  • داود طنوریان

    خوب این آرایش برای بانوان خوب است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها