خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۴۵۷
تاریخ خبر:

سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به ردصلاحیت آذر منصوری: چیزی به ما ابلاغ نشده

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در واکنش به خبر ردصلاحیت آذر منصوری، رئیس این جبهه توسط کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: خانم منصوری قبلا هم عضو هیات رئیسه بوده‌اند.

سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به ردصلاحیت آذر منصوری: چیزی به ما ابلاغ نشده

صبح امروز یکی از اعضای کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در گفتگو با خبرگزاری فارس از غیرقانونی بودن ریاست آذر منصوری در جبهه اصلاحات و شورای مرکزی حزب اتحاد خبر داد.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که عضو کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور، در خبری اعلام کرده که صلاحیت خانم آذر منصوری برای ریاست جبهه اصلاحات به دلیل داشتن محکومیت قضایی تایید نشده و حضور او خلاف قانون است گفت: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی درباره اینکه محکومیت قضایی خانم منصوری درباره چه موضوعی است؟ گفت:  اخیرا خانم منصوری گواهی عدم سوءپیشینه گرفته، یک پرونده قضایی هم درباره مسمویت دانش آموزان دختر داشت که در مراحل دادرسی تبرئه شده و هیچ محکومیت قضایی جدیدی برای او وجود ندارد. ضمن آنکه خانم منصوری دو سال است که عضو جبهه اصلاحات هستند و قبلا هم عضو هیئت رئیسه بودند و اگر ایشان محکومیت یا موانعی در این جهت داشتند چرا تا به حال اعلام نشده است؟‌ این علامت سوال جدی است که آقایان باید پاسخگو باشند. 

جواد امام همچنین تصریح کرد: بنابراین باید مشخص شود که چه تصمیمی گرفته شده و بعد از بررسی این موضوع، ما حتما از مسیر قانونی موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در گفتگو با خبرگزاری فارس، از رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون خبر داده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها