خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۵۲۴
تاریخ خبر:

صحبت‌های جنجالی کارشناس برنامه درباره آرمیتا گراوند خبرساز شد

محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا که با نظرات رادیکال و گاها توهین‌آمیز خود شناخته می‌شود در یک برنامه تلویزیونی از این انتقاد کرد که «با وجود پیروزی به این بزرگی [حماس در برابر اسرائیل]، یک هفته است همه دغدغه مسئولان و رسانه‌های ما این است که ثابت کنند یک دختر، خودش در مترو بیهوش شده است.»

صحبت‌های جنجالی کارشناس برنامه درباره آرمیتا گراوند خبرساز شد

برترین‌ها:  محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه تهران که دیگر به پای ثابت برنامه‌های سیاسی تلویزیون تبدیل شده، این بار با اشاره به «آرمیتا گراوند» حاشیه‌ساز شده است.

به باور کوشکی «مسئولین اسیر غفلتی شده‌اند که دشمن برای ما ساخته» زیرا در یک هفته اخیر «کل فکر و ذکرشان این شده که ثابت کنند یک دختر خودش در مترو بیهوش شده است.»

این صحبت‌های محمدصادق کوشکی در شبکه‌ های اجتماعی بحث برانگیز شده و در حال دست به دست شدن است.

کوشکی پیش‌تر هم در برنامه جهان آرا شبکه افق، عذرخواهی دو نفر از سران قوا بابت فوت مهسا امینی را مورد انتقاد قرار داده بود. به گفته او این کار سبب ایجاد شبهه و شعله‌ور شدن اعتراضات شد.

او گفته بود: «چرا باید عذرخواهی می‌کردند؟ عمدی که نبوده! خیلی طبیعی است. حوادثی از این دست رخ می‌دهد. مگر هر کسی که بازداشت می‌شود و در بازداشتگاه سکته می‌کند و یا مشکلی پیدا می‌کند، از او عذرخواهی می‌شود که حالا از این فرد خاص عذرخواهی شود؟»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها