خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۰۷۶
تاریخ خبر:

دادستان کل کشور: منتشر کنندگان محتوای مجرمانه علیه شهدای کرمان شناسایی شدند

دادستان کل کشور از شناسایی افرادی که اقدام به تولید و انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی علیه شهدای حادثه تروریستی کرمان کردند خبر داد.

دادستان کل کشور: منتشر کنندگان محتوای مجرمانه علیه شهدای کرمان شناسایی شدند

حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی آزاد روز شنبه در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید مرکز لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه تروریستی کرمان برخی افراد فریب خورده اقدام به تولید و انتشار محتواهای مجرمانه و در فضای مجازی کردند که با رصدهای اطلاعاتی و امنیتی لازم شناسایی شدند و اقدامات قانونی نسبت به آنها اعمال می شود.

وی همچنین درخصوص انتخابات پیش روی کشور افزود: با اعلام صلاحیت کاندیداها شور و هیجان انتخاباتی بین هواداران ایجاد شد همچنین ستاد مرکزی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و جلسات این ستاد به صورت مستمر در مراکز استان‌ها برگزار می شود.

دادستان کل کشور کاهش ورودی پرونده‌ها را یکی از اقدامات مهم قوه قضاییه در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: تقویت صلح و سازش در کاهش ورودی پرونده به دادگستری ها بسیار موثر بوده و تداوم این روند در دستور کار خواهد بود.

حجت الاسلام موحدی آزاد همچنین اضافه کرد: جرم‌زدایی از برخی اعمال نیز آینده نزدیک در دستور کار دستگاه قضایی کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا امروز شنبه از اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی خبر داد و گفت : در این راستا ۵۰۰ تارنما سایبری با محتوا مجرمانه احصا گردید.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت : بر اساس رصدهای صورت گرفته در راستای اجرای طرح ضربتی و عملیاتی مذکور بالغ بر ۵۰۰ تارنمای حاوی محتوای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم آوایی با جریانات تولید شده معاندان در خصوص حوادث تروریستی کرمان نموده بودند احصا شدند و تحت پایش‌های سایبری قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها