خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۳۸۸
تاریخ خبر:

نیلوفر حامدی و الهه محمدی پس از ۱۷ ماه با قید وثیقه آزاد شدند

دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار نیلوفر حامدی و الهه محمدی به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند.

نیلوفر حامدی و الهه محمدی پس از ۱۷ ماه با قید وثیقه آزاد شدند

ایلنا: دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار نیلوفر حامدی و الهه محمدی به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند.

دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار این دو خبرنگار به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد و در پی این اتفاق هر دو متهم پس از ۱۷ ماه از زندان آزاد شدند.

۳۰ مهر امسال بود که رای پرونده‌ٔ هر ۲ متهم صادر شد. براساس رای صادره، یکی از متهم‌ها به اتهام همکاری با آمریکا به تحمل ۶ سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضدامنیت کشور ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

متهم دیگر پرونده هم به اتهام همکاری با آمریکا به تحمل ۷ سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضدامنیت کشور ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

همچنین هر ۲ متهم به مدت ۲ سال از عضویت در احزاب، گروه‌ها، دسته‌جات سیاسی و فعالیت در فضای مجازی، رسانه‌ها و مطبوعات محروم شدند.

هر ۲ متهم ممنوع‌الخروج بوده و تا زمان صدور رای دادگاه تجدیدنظر هر کدام با سپردن قرار وثیقهٔ ۱۰ میلیارد تومانی بیرون از زندان خواهند بود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها